بازی

هنوز برخی از رازهای Tunic کشف نشده است

هنوز برخی از رازهای Tunic کشف نشده است

Andrew Shouldice خالق بازی Tunic اذعان دارد که هنوز رمز و رازهایی در این عنوان باقی مانده که طرفداران آن‌ها را کشف نکرده‌اند.

از آنجایی که بازی تونیک که به شدت از فرنچایز زلدا (The Legend of Zelda) الهام گرفته است، تعجبی هم ندارد که پر از رمز و رازهای مختلف باشد.

البته تونیک فقط شامل تعدادی راز نمی‌شود، بلکه رمز و رازهای آن نیز راز آلود هستند و دلیل اصلی ساخته شدن این عنوان به حساب می‌آیند. وقتی بازیکنان تونیک را آغاز می‌کنند، بازی شباهت غیرقابل انکاری با زلداهای کلاسیک یا بازی‌های اکشن ماجراجویی فانتزی دارد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

بازیکن در نقش یک روباه کوچک به جستجو می‌پردازد و به دنبال ابزار و مهارت‌های جدید می‌گردد. حتی داستانی درباره دشمنی قوی و یک قربانی نیز وجود دارد. یکی از نکات عجیب بازی هنگام جستجو، پیدا کردن دفترچه‌ای است که رازی را مطرح می‌کند و دیوار چهارم را می‌شکند و درنهایت بازیکن را به این فکر می‌برد که موضوع تونیک واقعاً چیست.

آقای اندرو شولدایس در مصاحبه با IGN در پاسخ به این سوال که آیا رمز و رازهای بیشتری در این اثر باقی مانده یا خیر، به این نکته اشاره می‌کند که از یک نقطه به بعد، رمز و راز دیگر شامل صندوقچه‌ها یا کالکتیبل‌های یافت نشده نمی‌شود، بلکه معانی و ارتباط‌هایی وجود دارند که بازیکنان هنوز پیدا نکردند.

طبق ادعای شولدایس برخی از این رازها فقط مختص خودش هستند؛ یعنی محتوای خاصی نیستند که در بازی یافت شوند و صرفاً معنی خاصی برای او دارند. (گرچه او به این نکته نیز اشاره دارد که همه رازها مختص خودش نیستند)

  • سازنده Tunic: گیم پس نزدیک‌ترین گزینه مشابه کرایه بازی‌ها در دوران قدیم است

بازی Tunic حدود ۷ سال توسط اندرو شولدایس در دست ساخت قرار داشته و بازیکنان می‌توانند این بازی جذاب و سرگرم کننده را روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و سوییچ تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهتریناز مرد آهنی گرفته تا ثور: عشق و تندر
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهترین


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا