بازی

نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس Fallout 4 رسما معرفی شد

نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس Fallout 4 رسما معرفی شد

به مناسبت ۲۵ سالگی فرنچایز فال اوت، به صورت رسمی اعلام شد که بازی Fallout 4 در سال میلادی آینده یک آپدیت نسل جدید رایگان دریافت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

طبق توضیحات بتسدا، این آپدیت رایگان Fallout 4 را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بهینه‌سازی می‌کند و البته برای پی‌سی نیز منتشر خواهد شد. این بازی قرار است روی کنسول‌های نسل جدید از حالت پرفورمنس برای فریت ریت بالا و رزولوشن 4K پشتیبانی کند. این آپدیت همچنین قرار است باگ‌های بازی را برطرف کند و شامل «محتویات اضافه در Creation Club» خواهد شد، اما جزئیات بیشتری از آن‌ها در دسترس نیست.

بازی Fallout 4 تاکنون تنها یک آپدیت مخصوص ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو دریافت کرده بود که باعث می‌شد بازی با رزولوشن 4K و فریم ریت ۳۰ اجرا شود. این عنوان همچنین پشتیبانی از FPS Boost ایکس باکس سری ایکس/اس را دریافت کرد تا روی این کنسول‌ها به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود، اما فعال کردن این گزینه باعث کاهش رزولوشن بازی به 1080p می‌شد.

بازی Fallout 4

سال گذشته نیز آپدیت مشابهی برای Skyrim منتشر شد که در کنار بهینه‌سازی بازی برای نسل جدید، چند قطعه از آیتم‌های درون Creation Club همانند قابلیت ماهی‌گیری را در اختیار بازیکنان قرار می‌داد. در کنار آن آپدیت یک نسخه Anniversary Edition از بازی منتشر شد که تمام محتویات Creation Club را برای بازیکنان باز می‌کرد. بتسدا حرفی از انتشار یک نسخه جدید از Fallout 4 نزده است، اما آپدیت رایگان آن بسیار مشابه Skyrim به نظر می‌رسد و دور از ذهن نیست نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شود.

همانطور که اشاره کردیم، این به‌روزرسانی در تاریخ نامعلومی در ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. متاسفانه به نظر می‌رسد فاصله بسیار، بسیار زیادی با انتشار نسخه جدیدی از فال اوت داشته باشیم و طرفداران باید خود را با فال اوت ۴ و البته ۷۶ سرگرم کنند. تاد هاوارد اخیرا گفته بود که ساخت Fallout 5 پس از استارفیلد و الدر اسکرولز ۶ شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا