بازی

ویژگی های کارت ویزیت جذاب

ویژگی های کارت ویزیت جذاب

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگامی که صحبت از کارت ویزیت به میان می‌آید، اکثر ما به یاد کارت‌هایی می‌افتیم که کاملا بی‌سلیقه آماده شده و صرفا برای دادن شماره تماس تولید شده‌اند. برای اینکه بتوانید از این ابزار قدرتمند در جهت بهبود کسب‌وکار خود بهره ببرید، باید بتوانید طرح کارت ویزیت خود را به بهترین شکل ممکن ترسیم کنید. برخی دانلود طرح آماده را پیشنهاد می‌کنند، اما ابتدا باید در مورد ویژگی‌های یک کارت ویزیت جذاب بیشتر بدانید تا طراحی نهایی نیز مناسب برند شما باشد.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت در کسب و کار

داشتن یک کارت ویزیت خوب مزایای زیادی دارد. در بسیاری از مواقع، شما بدون داشتن هیچ پیش زمینه‌ای در موقعیتی قرار می‌گیرید که با یک مشتری احتمالی در تماس بوده و نیاز است که خود را به او معرفی کنید. در همچین شرایطی داشتن یک کارت ویزیت که طراحی خوبی داشته باشد، یک برگ برنده خواهد بود.

بعد از صحبت‌های اولیه با همچین مشتری بالقوه‌ای، نیاز است که یک شماره تماس یا راه ارتباطی با خود را به او بدهید. تنها گفتن شماره تماس نمی‌تواند آن تاثیر لازم را روی او بگذارد. وجود یک کارت به مشتری یادآوری خواهد کرد که با شما تماس بگیرد. او هیچوقت این آمادگی شما برای برقراری ارتباط را فراموش نخواهد کرد.

در صورتی که برای طرح کارت خود ایده مناسبی ندارید و یا نمی‌دانید بهترین نقطه شروع کجا است، می‌توانید از یک سایت معتبر اقدام به دانلود طرح کارت کنید. این طرح دریافت شده می‌تواند الگوی اولیه شما قرار گرفته و با وارد کردن اطلاعات تماس خود و تغییرات دیگر روی آن طرح، به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

یک کارت ویزیت ماندگار چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنگام انتخاب و دانلود طرح کارت ویزیت باید به نکات مهمی توجه کنید که هزینه صرف شده هدر نرود. به این منظور کارت شما باید ویژگی‌هایی داشته باشد که آن را به یک کارت ماندگار تبدیل کند. کارتی که همیشه در جیب یا کیف پول افراد بوده و هیچگاه آن را فراموش نمی‌کنند.

محتوای مناسب

اول از همه باید اطلاعات مهمی روی کارت درج شده باشد. موقعیت شغلی شما، تخصصتان، لوگوی بیزینس، راه‌های ارتباطی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل بخشی از مهم‌ترین اطلاعات درج شده هستند. علاوه بر این نباید فراموش کنید که هدف از طراحی کارت این است که راه‌های ساده‌تری برای ارتباط با خود را فراهم کنید.

آدرس ایمیل، شماره تلفن، اطلاعات شبکه‌های اجتماعی و آدرس محلی که می‌توانند به شما مراجعه کنند از مهم‌ترین محتواهایی بوده که باید در اختیار فرد قرار بگیرند.

مزیت رقابتی

علاوه بر محتوای مناسب باید هنگام دانلود طرح به این نکته دقت کنید که مزیت رقابتی شما چیست. اگر قرار است بین شما و یک کسب و کار مشابه، شما را انتخاب کنند چه مزیت رقابتی دارید. این مزیت باید به خوبی روی کارت درج شده باشد. مثلا راهکاری که برای حل مشکل مخاطب دارید، به شکل یک جمله احساسی مناسب روی کارت نوشته شود.

فونت و رنگ مناسب

جدا از اینکه چه ترکیب رنگ‌هایی را دوست دارید، باید هنگام انتخاب فونت و رنگ کارت ویزیت، به خوانا و مورد توجه بودن آن دقت کنید. به عنوان مثال یک نوشته صورتی روی زمینه بنفش نه تنها خوانایی ندارد که اصلا هم جذاب نیست. اگر زمینه تیره‌ای انتخاب می‌کنید، حتما باید نوشته روشن باشد و بالعکس.

برای انتخاب رنگ هم اگر رنگ سازمانی دارید، از همان استفاده کنید. در غیر این صورت به سراغ ترکیب‌ رنگ‌های کم ریسک‌تر بروید.

جذابیت طرح

از ترکیب رنگ و فونت مناسب باید بتوانید طرح جذابی را به وجود بیاورید. کارتی که در آن خلاقیت شما نمایش داده شده و در عین حال معرف کسب و کار هم باشد. یک کارت مناسب برای گلفروشی کارتی است که رنگ سبز و رنگ‌های روشن به همراه طرحی از دسته گل جزئی از آن باشد.

دلیل آن هم این بوده که مخاطبان چند ثانیه بیشتر وقت صرف نگاه کردن به کارت شما نمی‌کنند. باید بتوانید کارتی را طراحی کنید که در همان 5 ثانیه ابتدایی به طور ضمنی متوجه حوزه کاری شما بشوند.

تصاویر باکیفیت

یک ویژگی مهم دیگری که طرح کارت ویزیت جذاب دارد این است که تصاویر باکیفیتی در آن به کار رفته باشد. به این منظور حتما به سراغ وکتورهای اورجینال بروید. ایران طرح مرجع مناسبی برای دانلود طرح باکیفیت و معتبر است.

ویژگی های کارت ویزیت جذاب - lastech

سخن پایانی

کارت ویزیت شما به منزله ویترینی بوده که هویت برند شما را نشان می‌دهد. به همین دلیل در طراحی آن باید نهایت دقت را به خرج بدهید. ایران طرح منبع معتبر دانلود طرح کارت ویزیت است. شما می‌توانید با خرید اشتراک، به صورت نامحدود به آرشیو وکتورهای باکیفیت و تصاویر داخلی و خارجی اورجینال دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید، گروه پشتیبانی ایران طرح آماده بوده تا به شما مشاوره دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا