بازی

بسته الحاقی جدید The Quarry لباس‌های دهه ۱۹۵۰ را اضافه می‌کند

بسته الحاقی جدید The Quarry لباس‌های دهه ۱۹۵۰ را اضافه می‌کند

بسته الحاقی جدیدی برای The Quarry منتشر شده که دارای لباس‌های متفاوتی از شخصیت‌هاست و تنها برای هفته اول رایگان خواهد بود.

بسته الحاقی 50s Throwback Character Outfit به هر یک از شخصیت‌های بازی یک لباس در حال و هوای دهه ۱۹۵۰ میلادی می‌دهد و اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس است.

این DLC برای بازیکنان جدید و قدیمی رایگان است، اما تنها تا ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱ نوامبر (۱۰ آبان) رایگان باقی خواهد ماند. پس از این مدت، ۴.۹۹ دلار/ ۳.۹۹ پوند قیمت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

2K همچنین نسخه استاندارد و نسخه دیلاکس بازی The Quarry را با ۴۰ درصد تخفیف در تمام فرمت‌ها برای مدت زمان محدودی به فروش می‌رساند.

نسخه Deluxe شامل بازی اصلی، گزینه حالت سینمایی Gorefest، دسترسی فوری به سیستم Death Rewind، بسته فیلتر بصری تاریخچه ترسناک و لباس شخصیت‌ها با مضمون دهه ۸۰ میلادی است.

استودیو Supermassive به خاطر ساخت آثار ماجراجویی روایی شاخه‌دار در ژانر وحشت شناخته می‌شود. در طول دهه گذشته، استودیو بریتانیایی برنده جایزه بفتا (BAFTA)، علاوه بر بازی‌های بزرگ‌ مانند The Quarry، مجموعه‌ای از عناوین کوچک‌تر و اپیزودیک را نیز در قالب سری The Dark Pictures منتشر کرده است.

The Quarry

دو ماه پیش کارگردان The Quarry و Until Dawn اعلام کرد که در حال کار روی یک عنوان ترسناک دیگر است که تا سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد. ویل بایلز در مورد پروژه بعدی خود گفت که وسعت و اندازه آن با The Quarry که توسط شرکت 2K منتشر شد، برابر است و ممکن است از سبک وحشت نوجوانانه که در دو بازی اخیرش شاهد بودیم، فاصله بگیرد.

Supermassive اخیراً توسط شرکت دانمارکی Nordisk خریداری شد و بایلز ادعا کرد که این موضوع قدرت بیشتری به آن‌ها می‌دهد تا پروژه‌های خود را تولید کنند. The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me که پایان فصل اول این سری بازی‌ها را رقم خواهد زد، در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آبان) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا