بازی

هنری کویل رسما بازگشت خود در نقش سوپرمن را تایید کرد

هنری کویل رسما بازگشت خود در نقش سوپرمن را تایید کرد

طرفداران دنیای سینمایی دی سی ساعاتی پیش خبری نه‌چندان غافلگیرکننده ولی در هر صورت خوشحال‌کننده شنیدند: هنری کویل رسما به نقش سوپرمن بازگشته است.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

کویل یک ویدیو در اینستاگرام خود منتشر کرد که ابتدا تصویری از خود در نقش مرد پولادین را نشان می‌دهد. او سپس خبری که خیلی‌ها مشتاق شنیدنش بودند را اعلام می‌کند، که قرار است دوباره در نقش سوپرمن ظاهر شود. او از هوادران خود بابت صبوری‌شان تشکر کرد و اگرچه وارد جزئیات نشد که در کدام فیلم برمی‌گردد، اما قول داد که Black Adam «طعم بسیار کوچکی از آینده» است.

اگر اخبار دنیای سینمایی دی‌سی را پیگیرانه دنبال نکرده باشید، شاید برایتان سوالی ایجاد شود: مگر هنری کویل از نقش سوپرمن کناره‌گیری کرده بود که اکنون بازگشتش را اعلام کند؟ خب، نه. اما بعد از انتشار فیلم Justice League و به خصوص در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، شایعات زیادی به گوش می‌رسیدند که کویل از نقش سوپرمن کنار گذاشته شده است. کویل در واکنش به این شایعات، با ذکر اینکه «شنل [سوپرمن] در کمد است. برای من است» اعلام کرد که می‌خواهد در نقش خود باقی بماند.

اکنون باید منتظر جزئیات بیشتر از پروژه‌های آینده دی‌سی بمانیم تا ببینیم سوپرمنِ هنری کویل چگونه بازگشت خود را رقم می‌زند. فعلا Black Adam را داریم که به تازگی اکران شد. این فیلم با حضور دوین جانسون در نقش «بلک آدام» اگرچه نمرات چندان بالایی از منتقدان نگرفت، اما ظاهرا در جلب توجه مخاطبان موفق‌تر عمل کرده و فروش خوبی را تجربه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوسجاستیس لیگی از زمین ۱۱
معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوس


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا