بازی

نسخه اول Mafia در استیم رایگان می‌شود

نسخه اول Mafia در استیم رایگان می‌شود

بازی مافیا (Mafia) که در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد، یک رقیب جدی برای Grand Theft Auto بود که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشت. 

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

این بازی در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت و داستان تامی آنجلو و رشد او در دنیای مافیا را روایت می‌کرد. Mafia در یک سال با Grand Theft Auto: Vice City به بازار عرضه شد، اما لحن شخن‌تر و داستان بهتر داشت. بازخوردهای منتقدان و استقبال بازیکنان از نسخه اول مافیا بسیار خوب بود تا سری GTA یک رقیب جدی داشته باشد.

اکنون به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی این سری کمپانی 2K یک پیشنهاد برای طرفداران دارد. نسخه اول این سری از امروز ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) روی استیم به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. البته باید ذکر کنیم که تنها نسخه اورجینال بازی رایگان می‌شود و نباید آن را با Mafia: Definitive Edition که دو سال پیش عرضه شد، اشتباه گرفت.

مافیا

شاید فکر کنید که تجربه یک بازی ۲۰ ساله ارزش چندانی ندارد، اما باید بگوییم که جامعه مادسازان به خوبی از آن پشتیبانی کرده‌اند. همچنین باید اشاره کنیم که استودیو هنگر ۱۳ روی Mafia 4 نیز کار می‌کند و ساخت آن چند روز پیش تایید شد. شایعات به این اشاره دارند که داستان Mafia 4 احتمالا در سیسیل و درباره دون سالیاری جریان خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا