بازی

فصل سوم Halo Infinite تا سال آینده تاخیر خورد

فصل سوم Halo Infinite تا سال آینده تاخیر خورد

استودیو 343 Industries نقشه راه توسعه بازی Halo Infinite را به اشتراک گذاشت که می‌تواند طرفداران آن را کاملا ناامید کند.

بزرگترین خبر اینکه فصل بعدی بازی تا مارس ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است تا بازیکنان مدت زمان بیشتری منتظر آن باشند. اخبار بد این نقشه راه به همین مورد ختم نمی‌شود، زیرا حالت کوآپ بازی که در آن تصویر به دو نیمه تقسیم می‌شود نیز ظاهرا در حال حاضر کاملا لغو شده است!

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟جمجمه، شده قمقمه!
راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟

343 Industries در این رابطه می‌گوید:

به منظور بهبود و سرعت بخشیدن به توسعه لایو سرویس در حال انجام و رسیدگی بهتر به بازخورد بازیکنان و به‌روزرسانی‌های مربوط به کیفیت بازی، منابع استودیو را مجددا تنظیم کرده‌ایم و دیگر روی حالت کوآپ تقسیم شده آن کار نمی‌کنیم.

Halo Infinite

با این حال، به نظر می‌رسد که 343 Industries از مدت زمانی که بازیکنان منتظر بوده‌اند آگاه است و قصد دارد یک «به‌روزرسانی زمستانی» را در ماه نوامبر منتشر کند. این به‌روزرسانی شامل دو نقشه جدید می‌شود که Detachment و Argyle نام دارند. همچنین بازیکنان به یک حالت جدید دسترسی پیدا می‌کنند و کیفیت بازی تا حدی بهبود پیدا خواهد کرد.

اما بزرگترین ویژگی‌هایی که با این به‌رزورسانی به بازی اضافه می‌شوند، حالت Forge (به عنوان نسخه بتا) و مد کوآپ برای کمپین داستانی آنلاین بازی هستند.

فصل سوم بازی Halo Infinite نیز شامل نقشه‌های جدید Arena و Big Team Battle، یک سلاح جدید، حالت‌های بازی جدید و البته یک Battle Pass جدید می‌شود.

هرچند فصل سوم بازی تا مدت زمان زیادی تاخیر خورده، اما در ادامه سال جاری بازی‌های مهمی مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 و Overwatch 2 برای طرفداران سبک شوتر منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا