بازی

راکستار احتمالا روی ریمستر بازی Midnight Club کار می‌کند

راکستار احتمالا روی ریمستر بازی Midnight Club کار می‌کند

Midnight Club: Los Angeles یک بازی مسابقه‌ای بسیار محبوب است و به نظر می‌رسد که راکستار (Rockstar) روی ریمستر آن کار می‌کند.

با تمرکز این استودیو روی سری Grand Theft Auto و رد دد ردمپشن، راکستار دیگر مجموعه‌های خود را کنار گذاشته است. از این رو آخرین نسخه از سری ریسینگ با نام Midnight Club: Los Angeles در سال ۲۰۰۸ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده و عملکرد خوبی نیز در بازار داشت. 

باید اشاره کنیم که این بازی روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز با استفاده قابلیت سازگاری با کنسول‌های قدیمی در دسترس قرار دارد. حدود یک ماه پیش هنرمندی به نام مارکوس کینزل اعلام کرده بود که راکستار لایسنس یکی از آهنگ‌های او را برای تریلر بازی Midnight Club: Los Angeles remaster خریده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

بازی Midnight Club

هنوز مشخص نیست که آیا ساخت این بازسازی همچنان ادامه دارد یا مانند ریمستر GTA IV و Red Dead Redemption کنسل شده است. البته خرید لایسنس یک آهنگ برای تریلر بازی نشان دهنده آن است که در مراحل پایانی توسعه بازی قرار داریم و اگر صحبت‌های این هنرمند واقعیت داشته باشید، شاید به زودی از این ریمستر رونمایی شود.

بدون شک همه از خبر هک GTA 6 و راکستار (Rockstar) مطلع هستند و این استودیو دو هفته پر از هرج و مرج را پشت سر قرار داده است. با این وجود داده‌های سرقت شده از این شرکت تنها روی بازی جی تی ای ۶ تمرکز داشتند و هیچ اشاره‌ای به ریمسترMidnight Club: Los Angeles نشده است.

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا