بازی

مدیر ایکس باکس از راکستار حمایت می‌کند

مدیر ایکس باکس از راکستار حمایت می‌کند

هک شدن راکستار (Rockstar) و لو رفتن ۹۰ ویدئو از روند توسعه جی تی ای ۶ (GTA 6) در روز گذشته سروصدای زیادی به پا کرد و اکنون یکی از مدیران ایکس باکس به حمایت از این استودیو پرداخته است. 

سارا باند (Sarah Bond)، معاون رئیس ایکس باکس، با انتشار پیامی در توییتر به حمایت از توسعه دهندگان بازی پرداخت. طی روز گذشته خیلی از بازیکنان براساس این ویدئو به انتقاد از بازی پرداخته‌اند و متوجه نیستند که با یک پروژه ناقص طرف هستند. راکستار باید چند سال دیگر روی بازی کار کند و GTA 6‌ هنوز آماده نمایش نبود. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم

افکار من با تیم در راکستار گیمز است. این می‌تواند ناامیدکننده باشد که پروژه‌ای را که برای خوشحال کردن طرفداران، سخت روی آن کار کرده‌اید قبل از آماده شدن فاش شده و مورد نقد قرار گرفته‌ است. من می‌دانم که آن‌ها در حال ساخت چیز خاصی هستند و نمی‌توانم صبر کنم تا GTA 6 را زمانی که به طور رسمی رونمایی شده، تجربه کنم.

لو رفتن اطلاعات بازی جدید راکستار

هکر استودیو احتمالا به حساب کاربری یکی از کارمندان دسترسی پیدا کرده و از این طریق اطلاعات زیادی را به سرقت برده است. به نظر می‌رسد که او داده‌های بیشتری از جمله کد منبع (source code) دو بازی جی تی ای ۵ و جی تی ای ۶ را در اختیار دارد و می‌خواهد با استفاده از آن‌ها از راکستار و تیک-تو اخاذی کند.

راکستار در حال حاضر وضعیتی آشفته دارد و باید منتظر واکنش رسمی آن‌ها باشیم. تیک-تو از طرف دیگر سعی دارد با استفاده از قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال ویدئوهای منتشر شده را از سطح اینترنت پاک کند. این کار از سوی تیک-تو در واقع روی تمامی اطلاعات لو رفته مهر تایید می‌زند. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا