بازی

هکر GTA 6 قصد دارد از راکستار اخاذی کند

هکر GTA 6 قصد دارد از راکستار اخاذی کند

امروز بعد از ظهر ۹۰ ویدئو از مراحل توسعه جی تی ای ۶ (GTA 6) لو رفت و اکنون هکر راکستار، از این شرکت می‌خواهد که با او ارتباط برقرار کند. 

یکی از کاربران انجمن GTA به نام teapotuberhacker، تعداد زیادی ویدیو از نسخه جدید این مجموعه محبوب منتشر کرده که حتی شامل گیم‌پلی جهان باز آن نیز می‌شود. احتمالا او به حساب کاربری یکی از کارمندان استودیو دسترسی پیدا کرده و از این طریق اطلاعات زیادی را به سرقت برده است.

مطلب پیشنهادی:از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟امرار معاش و باقی قضایا!
از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟

به نظر می‌رسد که او داده‌های بیشتری هم در اختیار دارد و می‌خواهد با استفاده از آن‌ها از راکستار و تیک-تو اخاذی کند. این هکر شماره و ایمیل خود را منتشر کرده تا Rockstar از طریق تلگرام یا ایمیل با او ارتباط برقرار کند. او همچنین ادعا می‌کند که توانسته به کد منبع (source code) دو بازی جی تی ای ۵ و جی تی ای ۶ دسترسی پیدا کند.

از طرف دیگر فردی که وانمود می‌کرد کارمند Rockstar یا Take-Two است، با این هکر مکالمه برقرار کرده. هکر مورد نظر ما گفت که تیم IT‌ استودیو می‌تواند با بررسی لاگ‌ها، ادعای او را تایید کند. همچنین باید اشاره کنیم که این حاشیه‌ها روی سهام شرکت نیز تاثیرگذار بوده و باعث افت ۴٪ آن شده است. 

جی تی ای ۶

راکستار در حال حاضر وضعیتی آشفته دارد و باید منتظر واکنش رسمی آن‌ها باشیم. تیک-تو از طرف دیگر سعی دارد با استفاده از قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال ویدئوهای منتشر شده را از سطح اینترنت پاک کند. این کار از سوی تیک-تو در واقع روی تمامی اطلاعات لو رفته مهر تایید می‌زند. 

نکته عجیب واکنش طرفداران به این ویدئوها است و خیلی‌‌ها به بد بودن بازی اشاره دارند. این افراد متوجه نیستند که GTA 6 تا چند سال دیگر منتشر نمی‌شود و با یک بازی ناقص طرف هستیم. حتی تام هندرسون به دفاع از راکستار پرداخته و از این طرفداران انتقاد کرده است. طرفداران واقعی به جای انتقاد، در این شرایط باید به حمایت از استودیو بپردازند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا