بازی

اسکین ماشین مک‌لارن به PUBG: Battlegrounds اضافه شد

اسکین ماشین مک‌لارن به PUBG: Battlegrounds اضافه شد

آپدیت شماره ۱۹.۲ برای پابجی (PUBG: Battlegrounds) منتشر شده که ویژگی‌ها و انیمیشن‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

به روزرسانی جدید پابجی با ماشین‌های جدید، سیستم آب و هوا، انیمیشن‌های کاملا تازه و کراس‌اوور با کمپانی ماشین‌سازی مک‌لارن همراه است. از حالا تا ۱ نوامبر (۱۰ آبان) روی پی‌سی و ۹ نوامبر (۱۹ آبان) روی کنسول‌ها، شما شانس دریافت اسکین‌های McLaren GT Standard – Onyx Black را دارید.

این کراس‌اوور علاوه‌بر اسکین ماشین، شامل لباس، آیتم‌ها و ایموت نیز می‌شود. البته نباید انتظار داشته باشید که این اسکین سرعت ماشین شما را بیشتر کند. استودیو Krafton اعلام کرد که با این اسکین تنها ظاهر ماشین‌ها تغییر می‌کند و عملکرد و سرعت آن‌ها تغییری نخواهد کرد. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State

مک‌لارن در پابجی

سیستم آب و هوای جدید بازی نیز در طول بازی نورپردازی و وضعیت آب و هوایی واقع گرایانه‌تری خلق می‌کند. البته با یک سیستم شبانه روزی کامل طرف نیستیم و زاویه خورشید در بازی تنها مقدار کمی تغییر می‌کند. Krafton همچنین سعی دارد با انیمیشن‌های جدید تجربه بازیکنان را به میزان قابل توجه بهبود ببخشد. 

PUBG: Battlegrounds در حال حاضر روی همه پلتفرم‌ها رایگان است و به همین خاطر روزانه بیش از ۸۰ هزار بازیکن همزمان دارد. Krafton اعتراف کرده که رایگان شدن پابجی، جان دوباره‌ای به این بازی بتل رویال بخشیده است. بهبودهای سیستم آنتی چیت بازی نیز باعث شده که PUBG بازیکنان کمتری از دست دهد. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New Stateچند گلوله می‌خواهی که بمیری؟!
راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New State


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا