بازی

ماه آینده نمایش‌های جدیدی از بازی‌های RoboCop و LOTR: Gollum خواهیم دید

ماه آینده نمایش‌های جدیدی از بازی‌های RoboCop و LOTR: Gollum خواهیم دید

ناشر فرانسوی Nacon ماه آینده میزبان رویداد جدیدی خواهد بود تا برخی از عناوین آینده خود را به نمایش بگذارد. تایید شده که The Lord of the Rings: Gollum و همینطور RoboCop: Rogue City در طول استریم نمایش داده خواهند شد.

به گفته این شرکت، رویداد Nacon Direct در ۹ مارس (۱۸ اسفند) در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و اطلاعات زیادی در مورد بازی‌های آینده به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه بر گالم و روبوکاپ، عناوینی همچون Gangs of Sherwood، Ravenswatch و TT3: Ride on the Edge نیز به نمایش در خواهند آمد.

Nacon همچنین اشاره کرده که برخی از «مجموعه بازی‌های ورزشی و شبیه‌سازی» آن‌ها نیز در طول رویداد، ارائه خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲خاندان اژدها و حلقه‌های قدرت با رویکرد سیاست و ماجراجویی
نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲

بازی Gollum که به موازات رویدادهای توصیف شده در «یاران حلقه» اتفاق می‌افتد، یک اکشن نقش آفرینی داستان‌محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه معروف تلاش می‌کنند. این اثر که توسط استودیو Daedalic Entertainment ساخته شده، از زمان معرفی اولیه در سال ۲۰۱۹ تاکنون بارها به تعویق افتاده است.

ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، سپس در می ۲۰۲۲ اعلام شد که این بازی در سپتامبر همان سال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.

Gollum

اولین تریلر گیم پلی در خرداد ماه به نمایش در آمد، اما کمی بعد از آن Nacon و Daedalic اعلام کردند که بازی «چند ماه» به تعویق افتاده است. ماه گذشته شرکت فرانسوی اظهار داشت که در شش ماهه بین آوریل تا سپتامبر ۲۰۲۳ (فروردین تا شهریور ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

RoboCop: Rogue City توسط تیم سازنده بازی Terminator: Resistance ساخته می‌شود و پیتر ولر، بازیگر اصلی روبوکاپ، بار دیگر در نقشی که او را در دهه ۸۰ میلادی به یک ستاره تبدیل کرد، حضور خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا