بازی

کاربران از معیوب شدن کارت گرافیک خود حین بازی کردن Diablo 4 خبر دادند

کاربران از معیوب شدن کارت گرافیک خود حین بازی کردن Diablo 4 خبر دادند

بلیزارد و انویدیا از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Diablo 4 در حال معیوب کردن کارت‌های گرافیکی است، آگاه هستند و در حال بررسی این موضوع هستند.

این در حالی است که شکایات در انجمن‌های بلیزارد و ساب‌ردیت دیابلو پر شده و بازیکنان پی‌سی می‌گویند که پردازنده‌های گرافیکی آن‌ها پس از اجرای نسخه بتا، سوخته است.

یکی از نمایندگان پشتیبانی مشتری در انجمن‌های بلیزارد اعلام کرد:

تیم Diablo 4 گزارش‌های مربوط به مشکلات GPU ذکر شده در این تاپیک و سایر شبکه‌های آنلاین را بررسی کرده است. تیم در حال همکاری نزدیک با Nvidia برای شناسایی پیکربندی‌های سخت‌افزاری آسیب‌ دیده و جمع‌آوری هرچه بیشتر نقاط داده برای کمک به تحقیقات است.

مطلب پیشنهادی:کاهش دوباره قیمت کارت‌‌‌‌‌های گرافیک‌ی به زیر قیمت MSRPچقدر قیمت کارت‌های گرافیکی کاهش یافته است؟
کاهش دوباره قیمت کارت‌‌‌‌‌های گرافیک‌ی به زیر قیمت MSRP

در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر ناتوانی پردازنده‌های گرافیکی برای مدیریت اجرای Diablo 4 بسیار گسترده است، اما ظاهراً یک مدل خاص وجود دارد که به طور کامل مشکل دارد. به نظر می‌رسد کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti با بزرگ‌ترین مشکل روبروست، همیشه سر یک کات‌سین به‌خصوص کرش می‌کند و حتی GPU را به‌طور کلی خراب می‌کند.

کاربر mkp0203 در ردیت گفت:

در حین بازی کردن دیابلو و پس از گذشت ۲۰ دقیقه، در حین کات‌سین کلیسا، مانیتور من خاموش شد. مجبور شدم کامپیوترم را مجددا روشن کنم و اکنون مادربرد کد خطای ۹۷ را ارسال می‌کند. هیچ چیز کار نمی‌کند. GPU من سوخته است.

کاربران دیگری که کارت 3080Ti دارند در انجمن‌های بلیزارد مشکلات مشابهی را گزارش کردند.

Diablo 4

تا زمانی که بلیزارد این مشکل را رسیدگی نکرده، پشتیبانی مشتری یک راه حل احتمالی را در کنار بیانیه به اشتراک گذاشته است. اما برای جلوگیری از نیاز به این فیکس در وهله اول، توصیه می‌شود که کیفیت گرافیک و نرخ فریم را محدود کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید.

با این حال، این تنها مدل کارت گرافیک نیست که مشکل ایجاد می‌کند. کاربر Rsalyer7 می‌گوید:

کارت گرافیک Gigabyte 3080 12g Gaming OC در طول بتا بسیار عجیب عمل می‌کرد. ۹۵.۹۹ درصد استفاده از GPU، استاترینگ شدید، سر و صدای دیوانه‌کننده کارت و BSOD‌های متعدد که ارور VGA_Failure را نشان می‌داد.

به طور کلی، اگر متوجه بروز هر یک از این مشکلات در طول بازی کردن شدید، بهتر است فوراً سیستم را خاموش کنید. کار از محکم کاری عیب نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا