رمز ارز

ماجرای توکن جدید شیبا اینو و رشد سه رقمی قیمت آن چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال Gate.io، مستقر در کره جنوبی، در شرف پشتیبانی از توکن PawSwap (PAW) است که یکی از رمزارزهای اصلی اکوسیستم شیبا اینو به شمار می‌رود. برای جشن گرفتن این اقدام، Gate.io قصد دارد یک ایردراپ به ارزش 30000 دلار را برای توکن PAW برگزار کند. بر اساس داده‌های بازار، این خبر باعث شده که قیمت توکن PAW روز گذشته به میزان 154 درصد افزایش یابد. در حال حاضر، این میم‌کوین در رتبه 2721 بازار قرار دارد.
طبق گزارش‌ها، PawSwap اولین صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای است که پس از راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم Shibarium روی آن ساخته خواهد شد.
صرافی رمزارزی کره‌ای Gate.io توکن دیگری از اکوسیستم شیبا اینو یعنی BONE شیباسواپ را نیز لیست کرده که اخیراً قیمت آن در حال افزایش است. اگرچه قیمت BONE هم با انتشار خبر لیست شدن در این صرافی بیش از 33 درصد افزایش یافته بود، اما توکن PAW نسبت به این خبر واکنش بیشتری نشان داد.
در اوایل سال جاری میلادی، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه توسعه‌دهنده اصلی SHIB، یعنی شیتوشی کوساما، شایعات مبنی بر اینکه از توکن PAW پشتیبانی می‌کند یا حتی از آن‌ دارد را رد کرده است. البته باید در نظر داشت که دو توکن PAW وجود دارد: یکی با صرافی غیرمتمرکز PawSwap که در بالا توضیح داده شد، مرتبط است و دیگری متعلق به پروژه PawZone است که در حال حاضر در حال کار بر روی ایجاد یک بازار NFT برای Shibarium می‌باشد.
شیتوشی، بنیان‌گذار PawZone اظهار داشت که از یک سال پیش، زمانی که شروع به ساخت این پروژه نمود، استفاده از توکن PAW را آغاز کرده، اما PawSwap صرافی خود را مرتبط با PAW ایجاد کرده و نماد آن را دزدیده است.
دو هفته پیش، توییتر PawSwap به توییت شیتوشی پاسخ داد و گفت: “ما هرگز نگفتیم که شیتوشی هستیم، ما ریوشی هستیم.” ریوشی خالق مرموز توکن شیبا اینو است که تصمیم گرفت در سال 2021 تمام حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را حذف کند که باعث شد مانند خالق بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت‌کوین، مورد توجه قرار بگیرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا