رمز ارز

از این پس با میم کوین فلوکی وام بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان فلوکی (Floki) روز جمعه گفتند که توکن‌های فلوکی به زودی می‌توانند به عنوان وثیقه برای قرض گرفتن سبدی از ارزهای دیجیتال در پروتکل ونوس (Venus Protocol)، دومین پلتفرم بزرگ وام‌دهی در زنجیره بی‌ان‌بی (BNB Chain)، مورد استفاده قرار بگیرند.
این حرکت بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای ساخت و توسعه اکوسیستم فلوکی و تبدیل آن به یک دارایی مهم در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. لازم به ذکر است که نام میم کوین فلوکی از روی سگ خانگی میلیاردر معروف، ایلان ماسک، گرفته شده است.
ونوس یک پلتفرم وام‌دهی و استقراض دارایی‌های رمزارزی است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً و با سرعت بالا، در برابر وثیقه وام بگیرند، در حالی که هزینه‌ تراکنش کمتری را پرداخت می‌کنند. این پلتفرم، تا روز جمعه بیش از 800 میلیون دلار توکن قفل شده داشت.
طبق گزارش‌ها، ونوس قصد دارد فلوکی را با پلتفرم خود ادغام کند. بنابراین، به دارندگان فلوکی در زنجیره BNB اجازه می‌دهد تا USDT، USDC، BNB و سبدی از ارزهای دیجیتال دیگر را در حالی که از توکن‌های فلوکی خود به عنوان وثیقه استفاده می‌کنند، قرض بگیرند. این موضوع به دارندگان توکن فلوکی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به فروش توکن‌های خود، به راحتی به نقدینگی دسترسی داشته باشند.
توسعه‌دهندگان می‌گویند که انتظار می‌رود این حرکت به نفع دارندگان فلوکی باشد؛ زیرا آن‌ها به ایجاد و جستجوی مشارکت‌های استراتژیک ادامه می‌دهند که در نهایت می‌تواند به افزایش قیمت این رمزارز منجر شود.
فرآیند ادغام فلوکی در ونوس آغاز شده است و انتظار می‌رود در ماه مارس تکمیل شود. پس از آن، دارندگان فلوکی می‌توانند به‌طور یکپارچه در ونوس وام دهند و در عین حال از توکن‌های فلوکی خود به عنوان وثیقه استفاده کنند.
بر اساس داده‌های بازار، فلوکی تاکنون یکی از قوی‌ترین عملکردها در سال 2023 را در میان ارزهای دیجیتال داشته و ارزش آن طی یک دوره 30 روزه سه برابر شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا