رمز ارز

۳ آلت کوین با بیشترین احتمال صعود در ماه مارس ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در ماه دوم سال ۲۰۲۳، اکثر ارزهای دیجیتال رشد محدودی داشتند. با این حال و علی‌رغم احساسات نامشخص در میان فعالان بازار، برخی از ارزهای دیجیتال در حال تشکیل الگوهای صعودی قوی هستند که می‌توانند به تداوم بهبود قیمت آنها در سال ۲۰۲۳ کمک کنند. در ادامه به معرفی ۳ آلت برتر با بیشترین پتانسیل رشد در مارس ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

۱. ریپل (XRP)

۳ آلت کوین با بیشترین احتمال صعود در ماه مارس ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت ریپل.

به گزارش سایت کوین گیپ، اصلاح مداوم قیمت XRP بین دو خط روند نزولی تایید شده است. طی پنج ماه گذشته، این مرحله اصلاحی قیمت ریپل را ۱۱٫۷ درصد کاهش داده و به سطوح فعلی در محدوده ۰٫۳۷۹ دلار رسانده است.

با این حال، این مرحله اصلاح بخشی از یک الگوی صعودی معروف به نام پرچم است. در تئوری، این الگو معمولاً در یک روند صعودی ثابت شکل می‌گیرد و در آن، اصلاح جزئی قیمت به منظور تثبیت شرایط اشباع خرید و یک استراحت کوتاه قبل از شروع چرخه صعودی بعدی، مشاهده می‌شود.

بنابراین، هولدرهایی که منتظر فرصت ورود هستند، باید منتظر یک بریک‌آوت صعودی از خط روند مقاومت الگو باشند. این بریک‌آوت فرصتی را برای ورود ارائه می‌کند و نشانه از سرگیری روند صعودی قبلی است.

در یک سناریوی صعودی ایده‌آل، بریک‌آوت XRP از خط روند بالایی می‌تواند قیمت آن را به ۵٫۱ دلار برساند.

۲. سولانا (SOL)

۳ آلت کوین با بیشترین احتمال صعود در ماه مارس ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت سولانا.

پس از مشاهده یک رالی انفجاری در ژانویه، قیمت سولانا پس از رسیدن به سطح ۲۶٫۸ دلار کاهش یافت. در نتیجه، قیمت این رمزارز بیش از یک ماه است که در حال تثبیت بوده و بین ۲۶٫۸ دلار تا ۲۰ دلار قرار دارد.

به هر حال، این محدوده باریک به احتمال زیاد یک دوره آزمایش مجدد کوتاه از سوی خریداران است که می‌تواند به بازیابی مومنتوم صعودی کمک کند. بنابراین، بریک‌آوت از مقاومت ۲۶٫۸ دلاری، فشار صعودی را تسریع خواهد کرد.

این بریک‌آوت می‌تواند قیمت SOL را به اهداف ۳۰٫۵ دلار، ۳۴٫۶ دلار و ۳۹ دلار برساند.

۳. یونی سواپ (UNI)

۳ آلت کوین با بیشترین احتمال صعود در ماه مارس ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت یونی سواپ.

پرایس اکشن یونی سواپ در هفت ماه گذشته، به تشکیل یک الگوی کف گرد منجر شده است. این الگوی ادامه‌دهنده صعودی، نشان‌دهنده رشد پایدار و تغییر تدریجی در روند قیمت است.

در حال حاضر، یونی سواپ در یک روند جانبی کوتاه‌مدت معامله می‌شود؛ چون جو بازار همچنان نامطمئن است. با این حال، تحت تأثیر الگوی صعودی مذکور، این رمزارز می‌تواند از مقاومت ۷٫۷۸ دلار فراتر رود.

این بریک‌آوت می‌تواند فشار خرید را تشدید کرده و قیمت UNI را به سمت مقاومت خط گردن الگو در ۹٫۶۵ دلار سوق دهد. در شرایط صعودی ایده‎آل، قیمت یونی سواپ می‌تواند تا ۱۴٫۵ دلار افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا