بازی

شرکت تسکو از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت تسکو از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت تسکو در رویداد اخیر خود ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های کنونی و آینده خود، از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد.

جمال جعفری، مدیرعامل مدیرعامل شرکت توسن سیستم شرق که کاربران آن را با نام «تسکو» می‌شناسند، ابتدا در یک نشست خبری درباره سیاست‌های برند تسکوگیم و حمایتشان از مشتریان صحبت کرد. برای مثال، او اعلام کرد که این شرکت به فروشگاه‌ها نامه زده است تا جلوی افزایش قیمت و گران فروشی محصولات تسکو را بگیرد. جعفری همچنین تاکید کرد که این شرکت همواره موجودی محصولات خود را به‌روز نگه داشته و قیمتشان را کمتر از آنچه که در بازار اتفاق افتاد افزایش داده است.

ما به‌دنبال فروش اجناس خود هستیم. در زمانی که بازار بیش از سی درصد افزایش قیمت داشت، ما کمتر از ده درصد افزایش قیمت داشتیم. سعی می‌کنیم چیزی را که ارزان می‌خریم، ارزان هم بفروشیم.

او در ادامه اعلام کرد طی چهار ماه گذشته، تسکوگیم نه تنها با کاهش محسوسی در فروش خود مواجه نشده بلکه در دی ماه به رشد فروش بسیار بالاتری نسبت به ماه‌‎های گذشته رسیده است. همچنین در پاسخ به شایعاتی مبنی بر ساخت قطعات کامپیوتری همچون مادربرد توسط تسکو، جعفری اعلام کرد که آن‌ها صرفا در برخی کارهای تحقیقاتی با شرکت‌های دانش بنیان همکاری دارند و حضور خود را در لوازمی همچون ماوس، کیبرد، گیم پد و… نگه می‌دارند. با این حال، تسکوگیم برای سال آینده به دنبال یک ورود قدرتمند به حوزه نرم‌افزار است.

جعفری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به حضور تسکو در جیتکس اعلام کرد که در خارج مرزهای ایران نیز نام خود را سر زبان‌ها بیندازند، اما در حال حاضر به علت جمعیت پایین و بازار کوچک بسیاری از کشورهای منطقه، فعالیت در برخی از این کشورها صرفه اقتصادی بسیار پایینی دارد. همین موضوع باعث شده است که تسکو فعالیت رسمی در این مناطق نداشته باشد. با این حال جعفری اعلام کرد که نسبت به آینده خوشبین است و در صورت ارتقا روابط با کشورهای همسایه، آن‌ها می‌توانند به سرعت محصولاتشان را عرضه کنند.

پس از این نشست خبری، تسکو از لوازم گیمینگ جدید خود رونمایی کرد، که همگی با وعده کیفیت برابر با محصولات خارجی در کنار قیمتی بسیار پایین‌تر از آن‌ها راهی بازار خواهند شد. یکی از این محصولات هدست گیمینگ GH5165 است. طبق اطلاعات رسمی تسکو، برگ برنده این هدست یک موتور لرزشی است که می‌تواند هنگام پخش باس، ویبره تولید کند. از دیگر ویژگی‌های این هدست، که از درگاه USB استفاده می‌کند، می‌توان به 7.1 کاناله بودن، نویزگیر صدا برای میکروفن و نور RGB قابل شخصی‌سازی اشاره کرد.

علاوه بر این هدست، شاهد معرفی یک ماوس و یک کیبرد گیمینگ بودیم. ماوس گیمینگ GM778 شامل هفت کلید می‌شود که همگی قابل شخصی‌سازی هستند. در این ماوس می‌توانید تنظیمات و ورودی‌ها خود برای هر کلید را در قالب یک پروفایل ذخیره کنید و با وصل کردن ماوس به هر دستگاهی، بلافاصله به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از طرفی دیگر شاهد معرفی یک کیبرد گیمینگ مکانیکی به نام GK8128 بودیم از جمله امکانات آن می‌توان به نور RGB قابل شخصی‌سازی، جای استراحت دست فومی در پایین کیبرد و دکمه‌ای برای افزایش یا کاهش صدا اشاره کرد.

در نهایت دو کیس گیمینگ جدید به نام GC4494 و GC4499 را داریم که هر دو با وعده پشتیبانی از کارت‌های گرافیک طویل و جریان هوای مناسب معرفی شدند. همچنین از فن‌های جدید تسکو رونمایی شد که شامل پشتیبانی از RGB می‌شوند.


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا