رمز ارز

دو ارتقای مهم برای کاردانو از زبان خالق آن! ADA می‌تواند جایگاه خود را پس بگیرد؟

دو ارتقای مهم برای کاردانو از زبان خالق آن! ADA می‌تواند جایگاه خود را پس بگیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو (ADA)، نسبت به دو به‌روزرسانی مهم این بلاکچین ابراز خوش‌بینی کرده است.

این به‌روزرسانی‌ها، هاردفورک چانگ (Chang) و مکانیسم اجماع اوروبوس لیوس (Ouroboros Leios) را شامل می‌شوند. هدف از این ارتقاها، بهبود زیرساخت کاردانو و پاسخگویی به نیازهای روزافزون جامعه این بلاکچین است.

خوش‌بینی هاسکینسون به برنامه توسعه استراتژیک کاردانو مرتبط است. هاردفورک چانگ نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ به سمت حاکمیت جامعه محور است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این ارتقا به دارندگان ADA حق رای می‌دهد و به همین ترتیب، شبکه را به سمت تمرکززدایی بیشتر سوق خواهد داد. به همین دلیل، هاردفورک چانگ بخشی کلیدی از حرکت کاردانو به سمت یک محیط بلاکچین دموکراتیک و فراگیر به شمار می‌رود.

علاوه بر این، ارتقای اوروبوس لیوس قرار است کارایی و مقیاس‌پذیری تراکنش‌ها را افزایش دهد. این پیشرفت برای حفظ جایگاه کاردانو در اکوسیستم رقابتی بلاکچین‌ها بسیار مهم است. انجام ارتقای مذکور اطمینان می‌دهد که شبکه می‌تواند با حفظ تمرکززدایی، حجم تراکنش‌های بیشتری را مدیریت کند.

این به‌روزرسانی‌ها از نظر قیمتی نیز چشم‌انداز مثبتی را برای ADA ترسیم می‌کنند. در همین راستا، خوش‌بینی‌ها نسبت به این رمزارز، به خصوص پس از کاهش قیمت آن از اواسط مارس و تثبیت بعد از آن، بیشتر شده است.

اظهارات اخیر هاسکینسون درباره پتانسیل کاردانو، پاسخی به انتقادات بن آرمسترانگ، یک چهره تأثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال، است. آرمسترانگ اخیرا در مورد پویایی کاردانو در مقایسه با رقبایی مانند سولانا که از نظر تعامل کاربر و فعالیت بازار موفق‌تر به نظر می‌رسند، ابهاماتی را مطرح کرده است.

از طرفی، حذف رمزارز ADA از صندوق سرمایه‌گذاری دیجیتال گری‌اسکیل، موضوع دیگری به این بحث‌ها اضافه کرده است. این اقدام نشان‌دهنده تغییر احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به ADA است و اهمیت عملکرد این ارز دیجیتال در بازار را برای جذب سرمایه‌گذاران برجسته می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا