بازی

فیلمبرداری Saw X به پایان رسید

فیلمبرداری Saw X به پایان رسید

کوین گرویترت؛ کارگردان فیلم ترسناک Saw X که جدیدترین دنباله‌ از فرنچایز «اره» به حساب می‌آید، به صورت رسمی تایید کرد مراحل فیلمبرداری این عنوان اتمام یافته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست

سال ۲۰۲۳ در همین ابتدا میزبان بسیاری از فیلم‌های ژانر وحشت بوده است. از M3GAN، Knock at the Cabin و Infinity Pool گرفته تا Scream VI و ورژن قاتل وینی پو در عنوان Winnie the Pooh: Blood and Honey. با این حال این لیست همینجا به پایان نمی‌رسد. چرا که تازه‌ترین فیلم مجموعه‌ی اره در حال رسیدن به مراحل نهایی تولید شده و کمی بعد قرار است راهی سینماها شود.

کوین گرویترت ضمن اعلام خبر پایان فیلمبرداری Saw X در مکزیکو سیتی در تاریخ ۱۰ فوریه، فاش کرد در دو هفته‌ی پایانی تولید فیلم به کووید مبتلا شده و گرچه این مساله باعث ایجاد چالش‌هایی در فیلمبرداری اثر شده اما او برای تدوین این فیلم بسیار هیجان‌زده است.

او در ادامه توضیح داد که نام‌گذاری فیلم جدید فرنچایز «اره» به Saw X حس برگشت به ریشه‌ها را منتقل می‌کند. البته این در حالی است که تقریبا تمام بازیگران این عنوان تا به حال در هیچ‌یک از قسمت‌های پیشین این مجموعه حضور نداشته‌اند.

فیلمبرداری Saw X به پایان رسید - lastech
  • ۱۰ فرانچایز ترسناک سینمایی که به شکل پیوسته ادامه داشته‌اند

فیلمنامه‌ی Saw X توسط پیت گلدفینگر و جاش استولبرگ نوشته شده است. همچنین علاوه بر بازگشت توبین بل (در نقش جان کارمر/جیگساو)، سینوو لوند، استیون برند، رناتا واکا، والت هرناندز، اکتیویا هینوجوزا، جاشوا اوکاموتو و مایکل بیچ از دیگر بازیگرانی هستند که در این عنوان سینمایی حضور دارند.

فیلم Saw X که دهمین قسمت از مجموعه‌ی «اره» به شمار می‌رود برای اکران در هالووین سال جاری میلادی و به‌طور دقیق تاریخ ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا