بازی

توسعه بازی Metroid Prime Remastered در سال ۲۰۲۱ تمام شده بود

توسعه بازی Metroid Prime Remastered در سال ۲۰۲۱ تمام شده بود

بازی Metroid Prime Remastered هفته پیش به صورت دیجیتالی منتشر شد، ولی به نظر می‌رسد که توسعه آن چند سال پیش به پایان رسیده بود. 

در سال‌های گذشته شایعات زیادی درباره بازسازی سه‌گانه Metroid Prime وجود داشت و با توجه به سازمان رده بندی سنی آلمان، ساخت ریمستر نسخه اول این سری نیز دو سال پیش به پایان رسیده بود. بنابر گزارش USK کمپانی نینتندو در تابستان سال ۲۰۲۱، Metroid Prime Remastered را برای دریافت رده بندی سنی ارسال کرده بود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندساخته یک نابغه دیوانه: سودا ۵۱
بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرند

همچنین یکی از کاربران توییتر به نام pierre485 اعلام کرده که با توجه به زمان صرف شده برای بهینه‌سازی این عنوان، احتمالا ساخت ریمستر متروید پرایم حداقل یک سال پیش به پایان رسیده بود. البته این اولین باری نیست که نینتندو یکی بازی‌های انحصاری خود را بلافاصله پس از پایان توسعه به بازار عرضه نمی‌کند. 

ریمستر بازی Metroid Prime

داده‌های هیئت رده بندی سنی استرالیا و USK نشان می‌دهند که Fire Emblem Engage نیز در سال ۲۰۲۱ برای آن‌ها ارسال شده بود. دلیل این کار از سوی نینتندو هنوز مشخص نیست، اما احتمالا به این خاطر باشد که فاصله بین عرضه بازی‌های فرست پارتی آن‌ها زیادی نشود و اینگونه جای خالی عناوین تاخیر خورده را پر کند. 

لازم به ذکر است که نسخه فیزیکی بازی Metroid Prime Remastered در روز ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱)‌ به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Splatoon 3بازگشت دنیای رنگارنگ نینتندو
بررسی بازی Splatoon 3


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا