بازی

پرداخت‌های درون برنامه‌ای Halo: Master Chief Collection کنار گذاشته شدند

پرداخت‌های درون برنامه‌ای Halo: Master Chief Collection کنار گذاشته شدند

Halo: The Master Chief Collection دارای انبوهی از اقلام تزئینی، از جمله جلوه‌های زره، صدا، اسکین سلاح و موارد دیگر است. Spartan Points واحد پولی این کلکسیون است که برای باز کردن قفل اقلام تزئینی استفاده می‌شود. برای به دست آوردن آن‌ها باید واقعاً بازی را انجام دهید، اما در ماه ژوئن، 343Industries اعلام کرد که در نظر دارد آن‌ها را قابل خرید کند.

در توجیه این حرکت آمده بود:

یک جایگزین اختیاری و افزودنی برای بازیکنانی که ممکن است حجم وسیع محتوا را برابر با مدت زمان طولانی و ترسناکی از بازی کردن بدانند و بخواهند در بحث گرایند جلو بیفتند (یا آن را رد کنند) یا شاید بخواهند آیتم‌های خاصی را به دست آورند.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

اما روز گذشته استودیو ۳۴۳ اعلام کرد که خبری از Spartan Points قابل خرید در کلکسیون مستر چیف هیلو نخواهد بود و طرح‌های پرداخت درون برنامه‌ای آن را کنار گذاشته‌اند. این خبر احتمالا برای آن دسته از بازیکنان هیلو که افتخار می‌کنند اسکین‌های درون بازی را از راه سخت و زحمت کشیدن به دست آورده‌اند، آرامش‌بخش خواهد بود.

کسب امتیاز اسپارتان نیز کمی ساده‌تر خواهد شد. در ماه آگوست اعلام شد که به زودی با رسیدن به هر لول جدید، امتیاز به دست می‌آورید و بازیکنان اگر قبلاً در سطح بالاتر یا حداکثر (Max Level) باشند، به‌طور عطف به ماسبق این امتیازها را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر برای کسب این ارز‌های درون بازی، باید چالش‌های مختلف تکمیل شوند.

Halo

اما این اتفاق تا ماه نوامبر رخ نمی‌دهد و خبر امروز فقط برنامه‌‌های آینده را مشخص کرد. 343Industries در ادامه گفت:

ما همچنین به دنبال اعمال تغییراتی در نرخ کسب امتیازات اسپارتان و حذف موانعی هستیم که بازیکنان با آن روبرو بوده‌اند. سقف ۱۰۰ امتیازی برداشته خواهد شد، امتیازات عطف به ماسبق اعطا خواهند شد و همراه با بازگرداندن آخر هفته دابل اکس‌پی (Double XP Weekends)، تغییرات بیشتری در چالش‌ها اعمال خواهیم کرد تا پاداش بیشتری بدهند.

همه این موارد به دنبال به‌روزرسانی محتوای قابل توجهی است که ماه گذشته برای برای Halo: The Master Chief Collection منتشر شد. مجموعه‌ای از اقلام کلکسیونی، گزینه‌های جدید مد Forge و ابزارهای ساخت ماد برای Halo Reach به همراه موارد دیگر اضافه شدند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا