بازی

تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2 مشخص شد

تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2 مشخص شد

تقریبا یک هفته پیش بود که پیکسار اعلام کرد انیمیشن Inside Out 2 (درون و بیرون) در دست ساخت است و قرار است سال ۲۰۲۴ به سینماها بیاید. اکنون خبر خوب برای طرفداران این است که تاریخ دقیق انتشار این انیمیشن اعلام شده و به این ترتیب باید در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) منتظر اکران آن باشند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

اولین عنوان این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ اکران شد و خیلی زود توانست نظر طرفداران را جلب کند و نقدهای بسیار مثبتی را هم بدست آورد. انیمیشن Inside Out داستان دختری به نام رایلی (کیتلین دیاس) را روایت می‌کرد که با احساسات پیچیده و دشواری روبه‌رو بود. والدین او اخیرا اعلام کرده‌ بودند که قصد زندگی در شهر متفاوتی را دارند و رایلی نمی‌توانست با این مسئله به خوبی کنار بیاید. به دنبال استقبال طرفداران، یک انیمیشن کوتاه با عنوان Riley’s First Date? ساخته شد که بیشتر روی داستان پدر و مادر رایلی متمرکز بود.

انیمیشن Inside Out 2

این انیمیشن علاوه بر دو جایزه اسکار (از جمله اسکار بهترین انیمیشن سال)، در مراسم گلدن گلوب نیز جوایزی به‌دست آورد. پیت داکتر (سازنده Up و Soul) کارگردانی این انیمیشن را برعهده داشت؛ انیمیشنی که علاوه بر همراه کردن مخاطب با ماجراجویی زندگی بیرونی رایلی، آن‌ها را به دنیای درونی و احساسات وی می‌برد.

در حال حاضر مشخص نیست Inside Out 2 می‌خواهد چه ماجرای جدیدی را روایت کند اما می‌دانیم ایمی پولر قطعا به نقش خود (خوشی) بازخواهد گشت. همچنین، حضور کلسی من در پروژه به عنوان کارگردان تایید شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!وقت خداحافظی فرا رسیده است
نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا