بازی

فروش جهانی فیلم Elvis به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

فروش جهانی فیلم Elvis به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

فیلم Elvis به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) توانست با فروش ۲۶۹.۷ میلیون دلاری به دومین فیلم بیوگرافی موزیکال پرفروش در باکس آفیس جهانی بدل گردد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

با انتشار نسخه‌های دیجیتالی باکیفیت فیلم «الویس» به‌نظر می‌رسد فروش این عنوان در سینماها با کاهش مواجه شده و دیگر دوام چندانی ندارد. این اثر با کسب ۲ میلیون دلار در ۶۸ کشور، کاهش ۳۵ درصدی را به نسبت هفته گذشته تجربه کرد.

در حال حاضر مجموع فروش بین‌المللی الویس ۱۲۵ میلیون دلار و در سطح جهانی به رقم ۲۶۹.۷ میلیون دلار رسیده است. بدین ترتیب Elvis پس از Bohemian Rhapsody در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی موزیکال تاریخ قرار می‌گیرد.

الویس

Bohemian Rhapsody در سال ۲۰۱۸ اکران شد و داستان زندگی Freddie Mercury؛ یکی از اعضای گروه Queen که در سبک راک فعالیت داشتند را به تصویر می‌کشید. همچنین رامی ملک با بازی در نقش مرکوری موفق به دریافت جایزه اسکار از سوی آکادمی شد. این در حالی است که الویس نیز با بازی آستین باتلر نظرات مثبتی از سوی منتقدین و تماشاگران کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به امتیاز ۷۸ درصدی آن در سایت Rotten Tomatoes (از سوی منتقدان) اشاره کرد.

  • نقد فیلم الویس | بزرگ‌تر از بیگ بَنگ

فیلم Elvis در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ مصادف با ۳ تیر ۱۴۰۱ در سینماها به نمایش درآمد و در حال حاضر نسخه‌های باکیفیت دیجیتالی آن در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


کارگردان‌های خوبی که فیلم بد ساختند!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا