بازی

امبر هرد قصد اعتراض به رای دادگاه خود مقابل جانی دپ را دارد

امبر هرد قصد اعتراض به رای دادگاه خود مقابل جانی دپ را دارد

شب پیش رای دادگاه جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) مشخص شد و هیئت منصفه هفت نفره، این بازیگر زن را به جرم افترا متهم کرد. با این حال وکیل هرد در مصاحبه‌ای اعلام کرده این بازیگر تلاش خواهد کرد ماجرا را به دادگاه تجدید نظر بکشاند.

الین بردهافت، یکی از وکلای امبر هرد، در مصاحبه اخیر خود با NBC تایید کرد که این بازیگر قصد دارد رسما درخواست اعتراضش را به تصمیم دادگاه ارائه نماید. وی همچنین مدعی شد هرد شواهد و دلایل محکمی برای این کار خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cyrano – کوتوله نابغهچشم‌های خود را عادت دهید
نقد فیلم Cyrano – کوتوله نابغه

دپ و هرد سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و رابطه آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۸، هرد مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن خود را قربانی نوعی خشونت خانگی اعلام کرده بود. هرچند در آن مقاله به نام جانی دپ اشاره‌ای نشده بود، اما اکثر استودیوها بزرگ تلاش کردند روابط خود را با این بازیگر پایان دهند.

با توجه به تاثیر منفی این مقاله، دپ در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که از هرد به دلیل افترا شکایت کند و دادگاه بین آن‌ها از این نقطه آغاز شد. با این وجود شب پیش هیئت منصفه برای دپ ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار دیگر به عنوان غرامت تنبیهی در نظر گرفت کرد که سپس به دلیل سقف ایالت ویرجینیا برای خسارات تنبیهی به ۳۵۰ هزار دلار کاهش یافت. هیئت منصفه همچنین ۲ میلیون دلار نفع هرد غرامت در نظر گرفته است.

جانی دپ و امبر هرد

با این وجود امبر هرد از نظر دادگاه رضایت ندارد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که کار را به دادگاه تجدید نظر خواهد کشاند. 

امروز بسیار ناامید هستم و احساسم فراتر از گفتار است. دلم می‌سوزد که هنوز کوه شواهد برای ایستادگی در برابر قدرت و نفوذ شوهر سابقم کافی نبود. من بیشتر از معنای این حکم برای زنان دیگر ناامید هستم. این یک عقب نشینی است. این ما را به زمانی برمی‌گرداند که اگر زنی صحبت می‌کرد می‌توانست علنا تحقیر شود. ایده این را عقب می‌اندازد که خشونت علیه زنان باید جدی گرفته شود.

شما می‌توانید بیانیه جانی دپ درباره رای دادگاه‌ را نیز در این مطلب مطالعه کنید. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادرمادرِ گم شده
نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادر


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا