بازی

سریال Riverdale با فصل هفتم در شبکه CW به پایان می‌رسد

سریال Riverdale با فصل هفتم در شبکه CW به پایان می‌رسد

سریال Riverdale در ماه مارس به همراه چندین سریال دیگر از جمله The Flash، All American، Superman & Lois، Walker، Kung Fu و Nancy Drew برای فصل هفتم تمدید شده بود.

با این حال، چراغ سبز CW برای یک فصل دیگر نشان‌دهنده آینده طولانی‌مدت ریوردیل نبود، زیرا در نهایت مشخص شد که فصل هفتم در واقع آخرین فصل سریال خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شدآماده ماجراجویی‌های بیش‌تر
۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد

مارک پدویتز، رئیس و مدیر عامل CW در این باره گفت:

من اعتقاد دارم سریال‌هایی که مدت زمانی طولانی پخش می‌شدند، باید به نحو احسن بدرقه شوند. دیروز گفتگوی طولانی با [تهیه کننده اجرایی] روبرتو [آگویر-ساکاسا] داشتیم و با این سریال آنطور که شایسته‌ش است، رفتار خواهیم کرد… می‌‌خواهیم مطمئن شویم که به درستی به پایان برسد.

فکر می‌کنم روبرتو نیز احساس کرد پخش سریال به مدت هفت سال، مناسب آن است. به عنوان یک طرفدار، می‌خواهم کاری را که برای سریال مناسب است، انجام دهم.

مجموعه الهام گرفته از Archie Comics جدیدترین سریالی است که CW ساخت ادامه‌ی آن را کنسل کرده است. این شبکه پیش از این سریال‌های Dynasty، Charmed، Naomi، 4400، In the Dark، و Roswell، New Mexico و همچنین Batwoman پس از سه فصل و Legends of Tomorrow پس از هفت فصل و بیش از ۱۰۰ قسمت را کنسل کرده بود.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این کنسل شدن‌ها به شایعه فروش آینده شبکه مربوط می‌شود. دی ماه سال گذشته گزارش شد که CW به دنبال «بررسی فرصت‌های استراتژیک» از جمله فروش بالقوه است. چرا که این شبکه هرگز سودآور نبوده و درآمد خود را عمدتا از ارائه مجوز سریال‌ها به کشورهای بین‌المللی و خدمات استریم به دست آورده است.

Riverdale

علی‌رغم این گزارش، CW همچنان در حال ساخت سریال‌های جدید DC است و چندی پیش اعلام کرد که سریال تلویزیونی Gotham Knights را خواهد ساخت. عنوانی که بازی ویدیویی آن ساخته شده، اما مجموعه تلویزیونی به پروژه متصل نخواهد بود. در عوض، این سریال بر اساس کامیک‌ بوک‌های دی‌سی با شخصیت‌های خلق شده توسط باب کین و بیل فینگر ساخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا