بازی

نظر کیت هرینگتون درباره سریال House of the Dragon چیست؟

نظر کیت هرینگتون درباره سریال House of the Dragon چیست؟

تاکنون ۴ قسمت از سریال House of the Dragon یا همان خاندان اژدها منتشر شده و با واکنش خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است. این مجموعه که پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت محسوب می‌شود، طی این ۴ اپیزود بینندگان زیادی داشته و توانسته خیلی زود نظر مثبت طرفداران این فرانچایز را به خود جلب کند.

کیت هرینگتون، بازیگر محبوب سریال Game of Thrones در نقش جان اسنو، اخیرا نظر خود را درباره سریال جدید HBO اعلام کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید

هرینگتون اخیرا با ET Canada مصاحبه‌ای داشته که طی آن از او درباره سریال خاندان اژدها و عملکرد آن تا به اینجا سوال کردند. وی معتقد است که خاندان اژدها چالش بزرگی پیش‌رو داشته تا بتواند در عین مستقل بودن، هیجانات دنیای بازی تاج و تخت را به مخاطبان ارائه دهد. وی اضافه کرد:

من واقعا از آن لذت می‌برم و دوست من میگل سپاچنیک شورانر این سریال است که به نظر من تا به اینجا او و تیمش یک کار فوق‌العاده انجام داده‌اند. عجیب و دشوار است که بتوان یک سریال کاملا جدید را در همان جهان روایت کرد و آن را به همان شکل اصیل خود به تصویر کشید. من فکر می‌کنم که آن‌ها واقعا در انجام این کار موفق بوده‌اند.

سریال خاندان اژدها

سریال House of the Dragon در واقع اولین اسپین آف «بازی تاج و تخت» است که به تلویزیون راه پیدا کرده و داستان آن وقایع ۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی و جنگ داخلی خاندان تارگرین‌ها را نشان می‌دهد.

بد نیست بدانید که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده و همچنین می‌توانید نقد قسمت سوم آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا