رمز ارز

آیا دوج کوین به شبکه کاردانو مهاجرت می‌کند؟!

زمان مطالعه: دقیقه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق و بنیانگذار کاردانو، می‌گوید که دوج کوین باید به یک زنجیره جانبی کاردانو تبدیل شود و او مایل است به مهاجرت رایگان این میم کوین محبوب به شبکه بلاکچین کاردانو کمک کند.
هاسکینسون این اظهارات را در پاسخ به توییتی که پرسیده بود «بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، چه اتفاقی برای دوج کوین می‌افتد؟» بیان کرد. به گفته هاسکینسون، احتمال ادغام DOGE با توییتر وجود دارد. وقتی از هاسکینسون پرسیده شد که آیا این میم کوین به یک شبکه اثبات سهام منتقل می‌شود یا خیر، او گفت:

دوج کوین باید یک زنجیره جانبی کاردانو باشد. من این مهاجرت را به صورت رایگان انجام می‌دهم. به جهنم! من حتی قراردادهای هوشمند را به آن اضافه می‌کنم.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

این اظهارات، با دیدگاه‌های قبلی هاسکینسون همخوانی دارد که کاردانو به شبکه‌ای از بلاکچین‌ها تبدیل خواهد شد که چندین زنجیره جانبی به آن متصل شده‌اند.
از زمان خرید توییتر توسط ماسک و افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ادغام دوج کوین با توییتر، این میم کوین محبوب شاهد رشد خیره‌کننده‌ای بوده و با پشت سر گذاشتن سولانا و کاردانو، توانسته است جایگاه هشتم فهرست ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار را تصاحب کند.

منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا