رمز ارز

علت رالی چشمگیر شیبا اینو مشخص شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال، همیشه توسط گروه خاصی از سرمایه‌گذاران به وجود می‌آیند و رالی جدید شیبا اینو (SHIB) هم از این قاعده مستثنی نیست.
به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، فعالیت نهنگ‌ها به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و بیش از ۴۳۰ تراکنش SHIB به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار، توسط این گروه از سرمایه‌گذاران انجام شده است.
از تاریخ ۱۳ آگوست، قیمت شیبا اینو بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت و به سطوحی رسید که در چند ماه گذشته مشاهده نشده بود. با توجه به فعالیت آدرس‌های بزرگ، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال آماده شدن برای یک جهش ناگهانی قیمت هستند.
به گزارش Santiment، بیشتر تراکنش‌های شیبا، تراکنش‌های کیف پول به کیف پول هستند؛ زیرا نهنگ‌ها اغلب از چندین کیف پول برای مدیریت بهتر دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از معامله‌گران هم نسبت به فروش دارایی‌های خود اقدام کرده‌اند، موضوعی که نتیجه آن بلافاصله در عملکرد این ارز دیجیتال در بازار منعکس شد.
شیبا که در طول رالی اخیر، تا سطح قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۷۷۴ دلار صعود کرده بود، اکنون کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۵۷ دلار معامله می‌شود. با این حال، قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته، همچنان نزدیک به ۱ درصد رشد دارد.
به گفته کارشناسان، چنین افزایش قابل‌توجهی در تراکنش‌های این توکن، نشانه مثبتی است که می‌تواند سرمایه‌گذاران SHIB را به افزایش مجدد قیمت آن امیدوار کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا