رمز ارز

شکار صدها میلیارد شیبا توسط نهنگ بزرگ اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم ردیابی WhaleStats که اطلاعات مهمی را در مورد نهنگ‌های بازار اطلاع رسانی می‌کند، در گزارشی بیان کرد که دویست و پنجاه و چهارمین نهنگ بزرگ اتریوم (ETH) که با نام BlueWhale0073 فعالیت می‌کند، مقدار 148 میلیارد شیبا اینو (SHIB) به ارزش 1.65 میلیون دلار را به کیف پول خود اضافه کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، این نهنگ در خرید قبلی خود در 5 آوریل نیز 229,963,072,498 شیبا به ارزش 2.58 میلیون دلار را به کیف پول خود اضافه کرده بود. در این میان، تعداد کل SHIBهای خریداری‎ شده توسط BlueWhale0073 در 72 ساعت گذشته به 378,745,381,365 واحد رسیده که ارزش آن‌ها 4.23 میلیون دلار است. به نظر می‌رسد که این نهنگ با نوسانات بازار و کاهش قیمت شیبا اقدام به خرید می‌کند.
دلیل دیگری که می‌توان برای خریدهای مداوم این نهنگ در نظر گرفت، تحولات مثبت مداومی است که در اکوسیستم شیبا در حال انجام است. اخیراً صرافی Crypto.com با معرفی جفت ارز معاملاتی جدید BONE/SHIB بر روی پلتفرم خود، پشتیبانی از شیبا و توکن حاکمیتی آن، Bone ShibaSwap (BONE) را گسترش داده است.
همزمان، پلتفرم معاملاتی Uphold مستقر در نیویورک هم اعلام کرده که به میزان 921.09 میلیارد ارز دیجیتال SHIB به ارزش 10.426 میلیون دلار را در سبد دارایی‌های خود نگهداری می‌کند.
پلتفرم تجاری غیرمتمرکز DODO نیز با شبکه پرداخت Alchemy Pay همکاری کرده تا به کاربران خود اجازه دهد که شیبا را با ارز فیات خریداری کنند تا به این ترتیب، پذیرش این میم کوین محبوب در جامعه بیشتر شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا