بازی

ساختار بازی Final Fantasy 16 مشابه قسمت دهم و دوازدهم سری است

ساختار بازی Final Fantasy 16 مشابه قسمت دهم و دوازدهم سری است

با وجود اینکه بازی Final Fantasy 16 از شرکت اسکوئر انیکس یک اثر جهان باز نیست، اما بسیار عظیم است. در نمایش اخیر بازی در PAX East 2023 قهرمان داستان، کلایو راسفیلد، چندین منطقه را با ماموریت‌های اصلی و جانبی منحصربه‌فرد کاوش می‌کند.

در مقاله جدید مجله PLAY برای بازی، نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده، فاش کرد که ساختار Final Fantasy 16 مشابه فاینال فانتزی ۱۰ و ۱۲ است. او در مورد نقشه جهان بازی گفت:

شما مناطقی دارید که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید و آن ناحیه را انتخاب کرده و سپس یکپارچه به آن وارد شوید. سپس ماموریت اصلی را در آنجا دنبال کنید و پس از اتمام آن، به منطقه مرکزی به نام The Hideaway باز می‌گردید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

The Hideaway در طول گیم پلی ابتدایی نیز برای مدت کوتاهی دیده شده بود. همراه با فروشندگان، آهنگران و شکارچیان، یک Arete Stone برای تلپورت شخصیت اصلی به فضای آموزشی به نام Hall of Virtue وجود دارد.

حالت آرکید و Stage Replay نیز موجود است، مورد اول برای تجربه مجدد مراحل گذشته برای کسب امتیاز بالاتر و مورد دوم برای بازبینی مجدد آن‌ها در لِول فعلی. حتی ممکن است با چند ماموریت جانبی جدید روبرو شوید.

هر مکانی که قفلش را باز می‌کنید، هر زمان که بخواهید می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. بنابراین اگر با خود بگویید «می‌خواهم چیز دیگری را امتحان کنم. فعلا سناریوی اصلی را تمام کرده‌ام»، می‌توانید به مکان‌هایی قبلی برگردید و آن‌ها را کاوش کنید. در برخی از مکان‌ها، ماموریت‌های جانبی جدیدی وجود خواهند داشت که می‌توانید شروع کنید.

Final Fantasy 16

طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که زمان زیادی را با بازی اکشن نقش‌آفرینی صرف کنند. داستان حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد (با بیش از ۱۱ ساعت کات‌سین سینمایی)، اما دنبال کردن محتوای اختیاری می‌تواند آن را به حدود ۷۰ ساعت یا بیشتر افزایش دهد.

Final Fantasy 16 در ۲۲ ژوئن برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شددر کنار رونمایی از تاریخ عرضه
چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نام بازی سبک بقا بلیزارد احتمالا فاش شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا