بازی

شخصیت Fragile نقش مهمی در Death Stranding 2 خواهد داشت

شخصیت Fragile نقش مهمی در Death Stranding 2 خواهد داشت

هیدئو کوجیما به تازگی تایید کرده که Fragile «نقش مهمی» را در Death Stranding 2 ایفا خواهد کرد که باعث شده احتمال در دست گرفتن کنترل شخصیت او در قسمت دوم بیش از پیش شود.

اواسط ماه آذر، هیدئو کوجیما دث استرندینگ ۲ را در مراسم The Game Awards با یک تریلر گیج‌کننده که نوزاد لو، کسی که ترکیبی از هیگز و آملی به نظر می‌رسد و سم مسن‌تر را نشان می‌داد، رونمایی کرد. تریلر بیشتر روی شخصیت Fragile متمرکز بود که باعث شد برخی طرفداران باور کنند که او ممکن است این بار قهرمان داستان باشد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

این تئوری ممکن است به لطف برخی نظرات هیدئو کوجیما در آخرین قسمت پادکست Brain Structure، پایه و اساس بیشتری پیدا کند. همانطور که توسط MP1st گزارش شده، کوجیما در طول پادکست جزئیات بیشتری از Death Stranding 2 ارائه می‌کند و به طور خلاصه به برخی از شخصیت‌های جدید اشاره می‌کند. در حین انجام این کار، کوجیما خاطرنشان می‌کند که Fragile و تازه‌واردان «نقش‌های مهمی» را ایفا می‌کنند.

ال و شیولی در تریلر ظاهر نمی‌شوند، اما در آینده نزدیک، فکر می‌کنم بتوانم نقش‌هایی را که بازی می‌کنند، معرفی کنم. اما با قضیه «من کی هستم؟» در تیزرها، سه بازیگر زن را معرفی کردم. می‌دانید، فعلاً نمی‌توانم چیز بیشتری را فاش کنم، اما آن سه زن نقش‌های مهمی را ایفا خواهند کرد.

Death Stranding

پس از گفتن این جملات، کوجیما به طور خاص از اهمیت نقش Fragile می‌گوید و ظاهراً او را جلوتر از نقش‌های ال فنینگ و شیولی کوتسونا قرار می‌دهد. او گفت:

در حال حاضر نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما نقش Fragile مهم خواهد بود. در مورد اینکه ال و شیولی چه نقش‌هایی را بازی خواهند کرد، مردم باید منتظر آن بمانند. طرفداران از چیزهای دیوانه‌واری که انجام دادیم، شوکه خواهند شد!

با توجه به تمرکز روی Fragile در تریلر رونمایی و اینکه سم به نظر برای باربری کمی پیر شده، منطقی است که او این بار قهرمان داستان بازی شود، به خصوص که قبلاً تجربه باربری را داشته است. اینکه آیا او علاوه بر سم قابل بازی خواهد بود یا خیر باید مدتی برای گرفتن جواب آن صبر کنیم.


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا