بازی

سورس کد Rayman 4 به صورت آنلاین لیک شد

سورس کد Rayman 4 به صورت آنلاین لیک شد

به نظر می‌رسد سورس کد و ادیتور Rayman 4 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده و نگاه جدیدی به پروژه لغو شده که در نهایت به Rayman Raving Rabbids تبدیل شد، به ما می‌دهد.

بیشتر گیمرها می‌دانند که ریمن برای مدت کوتاهی بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۳، بیشتر به لطف موفقیت Rayman Raving Rabbids و تمرکز روی مینی‌گیم آن، کنار گذاشته شد. چیزی که برخی‌ها احتمالاً نمی‌دانند این است که پروسه ساخت Raving Rabbids در ابتدا با عنوان Rayman 4 شروع شد و قرار بود یک پلتفرمر سه بعدی دیگر شبیه به Hoodlum Havoc باشد.

ریمن ۴ در نهایت به Raving Rabbids تبدیل شد و بیشتر مواردی که در تریلر رونمایی دیدیم، بهینه‌سازی شده و به مینی‌گیم تبدیل شدند. طی سال‌ها به جزئیاتی در مورد آن پی برده بودیم، اما به نظر می‌رسد که اکنون همه چیز به طور کامل فاش شده است، زیرا کد منبع و ویرایشگر Rayman 4 لیک کرده است.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

کاربر توییتر RibShark اوایل امروز این اطلاعات را به اشتراک گذاشت و با هیجان توییت کرد «باورم نمیشه ریمن ۴ لو رفته!» به نظر می‌رسد که لیک‌ها از یک پست آرشیو شده در سایت 4chan سرچشمه می‌گیرند. خوشبختانه این کاربر تصاویر و ویدیوهایی را از این نسخه ارائه کرده که با یک اسکرین‌شات از Rayman شروع می‌شود که در یک محیط رندر نشده در کنار یک Teensie ایستاده است.

تصویر بعدی ریمن را در حال سوار شدن بر یک عنکبوت نشان می‌دهد، چیزی که در تریلر اصلی بازی به نمایش گذاشته شده بود. طبق گفته RibShark، مکانیک‌های سوار شدن در داخل بیلد به صورت کاربردی هستند. چیز دیگری که نشان داد ظاهراً مرحله‌ای به نام Sphincter Cell در بازی وجود داشته است.

جالب اینجاست که این بیلد از بازی شامل مراحل آزمایشی نیز می‌شود که یکی از آن‌ها در داخل یک ربات بزرگ Rabbid انجام می‌شود. در کلیپ گیم‌پلی می‌بینیم که ریمن همان حرکات هنرهای رزمی تریلر ابتدایی را اجرا می‌کند و همچنین به نظر می‌رسد نسخه اولیه اسلحه پیستون او بنا به دلایلی در اینجا هویج پرتاب می‌کند.

از آنجایی که سورس کد اکنون به صورت عمومی منتشر شده، سایر کاربران توییتر شروع به بررسی فایل‌ها کردند تا ببینند چه چیزی می‌توانند پیدا کنند. یکی از کشفیات عجیب کاربر توییتر RaymanForSmash این است که Rayman 4 در ابتدا قرار بود اسکین برهنه ریمن را داشته باشد که اولین بار در Legends ظاهر شد.

ویدیوی دیگری از کاربر توییتر TheZombieKiller یک مرحله آزمایشی را نشان می‌دهد که به نظر در نوعی سفینه فضایی انجام می‌شود. در این ویدئو، نگاهی دقیق‌تر به حرکات و مبارزات از نزدیک و همچنین برخی از مدل‌های اولیه Rabbid دارین که شبیه به ظاهر آن‌ها در تریلر هستند.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا