بازی

شایعه: یوبیسافت در حال ساخت بازی Blade برای مارول است

شایعه: یوبیسافت در حال ساخت بازی Blade برای مارول است

چندی پیش اخباری مبنی بر ساخت پروژه‌های متعدد مارول توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده بود و اکنون شایعه جدیدی پخش شده که یوبیسافت روی ساخت یک بازی بر اساس فیلم جدید Blade کار می‌کند.

خبر ساخت این بازی از پست‌های اینستاگرامی الکس مارتین و ای گافنی از جلسه موشن کپچر یوبیسافت نشات گرفته است. پست اینستاگرامی مارتین او را در لباس کامل موشن کپچر با برچسبی که دارای لوگوی یوبیسافت است نشان می‌دهد. او همچنین نام ubisoft را به این پست اضافه کرد. پست‌های گافنی جالب‌تر هستند. او در پست اول از یوبیسافت و هشتگ ubisoftgames استفاده کرد که نشان می‌هد یک پروژه بازی است. در پست دوم نیز تایید کرد که پروژه به مارول ربط دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکاسرم ابرسرباز استیو راجرز را چگونه تغییر داده است؟
۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکا

در دومین پست اینستاگرامی ای گافنی، او یک تخته کلاکت در دست دارد که در بخش تولید (Production) نام مارول به چشم می‌خورد. به عبارت دیگر، این تخته کلاکت نشان می‌دهد که یوبیسافت در حال کار روی یک پروژه مارول است. به علاوه این تخته از بی. طارق (B. Tariq) به عنوان مدیر تولید یاد کرده است. بسام طارق در حال حاضر کارگردانی فیلم Blade را بر عهده دارد.

برداشتی که از پست‌های مارتین و گافنی می‌توان کرد این است که یوبیسافت در حال ساخت یک پروژه لایسنس شده است که مستقیماً با فیلم آینده مارول ارتباط دارد. اشاره به کارگردان Blade آن را به طور خاص به فیلم جدید گره می‌زند.

Blade

باید توجه داشت این اطلاعات کاملاً روشن و شفاف نیستند. بسام طارق کارگردانی فیلم Blade را بر عهده دارد، اما بعید است که او یک بازی یوبیسافت را کارگردانی کند. این می‌تواند به این معنی باشد که مارول از استودیوی موشن کپچر یوبیسافت برای فیلم استفاده می‌کند، اما هر دو پست اینستاگرامی مارتین و گافنی به بازی‌های ویدیویی اشاره داشتند.

اگر یوبیسافت در حال کار روی بازی Blade باشد، احتمالاً سال آینده منتشر خواهد شد. چرا که این فیلم قرار است اواخر سال ۲۰۲۳ اکران شود و بازی ویدیویی نیز احتمالاً در همان زمان عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نت‌فلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا