بازی

نخستین تیزر سریال Last of Us منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تیزر سریال Last of Us منتشر شد [تماشا کنید]

HBO ساعاتی پیش بالاخره نخستین تیزر کوتاه و رسمی را از سریال مورد انتظار The Last of Us منتشر ساخت. تیزر مذکور که چیزی حدود ۲۰ ثانیه است، در ادامه یک تریلر طولانی‌تر قرار گرفته که به آثار پیش‌روی سرویس HBO Max (مثل «وراثت» یا «خاندان اژدها») می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

همان‌طور که قبل‌تر از طریق تصاویر و اطلاعات موجود متوجه شده بودیم، تیزر جدید نیز به خوبی نشان می‌دهد پدرو پاسکال و بلا رمزی سعی کرده‌اند تا حد ممکن به بازی ناتی داگ وفادار بمانند و حتی یکی از مشهورترین صحنه‌های The Last of Us در تیزر بازسازی شده است. در آخر، ما طی چند لحظه نگاهی به نیک آفرمن در نقش بیل و قارچ‌های باقی مانده از کلیکرها داریم.

View this post on Instagram

A post shared by The Last Of Us Series (@hbothelastofus)

The Last of Us داستان الی و جوئل را روایت می‌کند که باید برای رسیدن به پاسخ سوال‌هایشان، از شهرهای مختلف ایالات متحده عبور کنند. دنیا سال‌ها پیش به وسیله یک ویروس ناشناخته از میان رفته و اکثر انسان‌ها به موجوداتی خونخوار و ترسناک تبدیل شده‌اند. در این مسیر طولانی، جوئل و الی با انواع و اقسام شخصیت‌ها مواجه می‌شوند که برخی دوست و برخی به اندازه هیولاها خطرناک هستند.

سریال لست آو آس توسط کریگ مازن ساخته می‌شود که سابقه کار روی مینی‌سریال پرطرفدار چرنوبیل را دارد. همچنین نیل دراکمن از ناتی داگ به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد. در پایان بد نیست اشاره کنیم علاوه بر پاسکال و رمزی، گابریل لونا (Terminator: Dark Fate) نقش تامی برادر جوئل و آنا تورو (Mindhunter) نقش تس را ایفا می‌کنند.

نخستین فصل از سریال The Last of Us شامل ۱۰ قسمت خواهد بود و باید تا سال ۲۰۲۳ منتظر پخش آن از HBO بمانیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


lastech سینما: نقد سریال Sandman + جزئیات بیش‌تر از پروژه‌ گران‌قیمت نتفلیکس

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا