رمز ارز

گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)

گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارز دیجیتال که در روزهای گذشته شرایط مطلوبی را تجربه می‌کرد، طی روز جمعه دچار سقوط شد. در این روز قیمت بیت کوین تا ۶۵ هزار دلار کاهش یافت و سایر آلتکوین‌ها نیز کاهش قیمت شدیدی را تجربه کردند.

قیمت اتریوم به زیر ۳۳۰۰ دلار سقوط کرد و ارزهای دیجیتالی مانند کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز از افت قیمت در امان نماندند.

روند قیمت ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته

قیمت بیت کوین طی روز گذشته با ۴.۹۸ درصد کاهش به ۶۷۵۸۲.۰۰ دلار و حجم معاملات آن با ۶۰ درصد افزایش به ۴۸.۲ میلیون دلار رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز با افتی ۴.۸ درصدی به ۱.۳۳ تریلیون دلار کاهش یافته است.

در بخش آلتکوین‌ها، قیمت اتریوم با ۸.۳۵ درصد کاهش به ۳۲۵۴.۳۲ دلار و ارزش بازار آن به ۳۹۰.۸۶ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی حجم معاملات این ارز دیجیتال با رشدی ۸۲.۱۲ درصدی به ۲۴.۸۷ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت بایننس کوین (BNB) ۴.۰۴ درصد سقوط کرده و به ۵۹۰.۸۰ دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با رشدی ۱۳۴.۲۴ درصدی به ۲.۹۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

قیمت سولانا ۱۱.۷۷ درصد کاهش یافته و به ۱۵۳.۹۵ دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال با جهشی ۱۰۶.۹۷ درصدی به ۵.۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت ریپل کاهش ۱۰.۶۴ درصدی را ثبت کرده و به ۰.۵۴۸۳ دلار رسیده است. از سوی دیگر، حجم معاملات آن با رشدی ۱۶۶.۱۷ درصدی به ۳.۱۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت کاردانو با ۱۳.۳۶ درصد کاهش به ۰.۵۱۱۱ دلار رسیده، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال جهش خیره‌کننده ۲۸۲.۸۳ درصدی را ثبت کرده و به ۱.۲۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت میم‌کوین‌های محبوب نیز به تبعیت از بازار کاهش داشته است. قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۱۲.۴۷ درصد کاهش به ۰.۱۷۴۷ دلار و قیمت شیبا اینو (SHIB) با ۱۱.۱۳ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۲۴۶۵ دلار رسیده است.

میم‌کوین پپه کوین (PEPE) نیز طی ۲۴ ساعت گذشته افت شدیدی را ثبت کرد. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه کوین با ۲۰.۳۶ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۵۹۴ دلار و ارزش بازار آن به ۲.۴۹ میلیارد دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE با رشدی ۷۱.۵۸ درصدی به ۱.۲۹ میلیارد دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا