بازی

شایعه: سومین اسپین‌آف Minecraft در دست ساخت است

شایعه: سومین اسپین‌آف Minecraft در دست ساخت است

طبق شایعات، استودیو Mojang علاوه بر Minecraft Legends یا Minecraft Dungeons در حال کار روی یک اسپین آف دیگر برای ماینکرفت (Minecraft) است.

شایعه جدید توسط روزنامه‌نگار و کارشناس صنعت، جز کوردن (Jez Corden) منتشر شده است. در جریان یکی از قسمت‌های جدید The Xbox Two Podcast، از کوردن سوال شد که انتظار هفته آینده در رویداد Minecraft Live چه خبری منتشر شود. او در پاسخ گفت:

من می‌گویم که آن‌ها همچنین در حال کار روی یک بازی Minecraft دیگر کار می‌کنند که Minecraft Legends و Minecraft Dungeons نیست.

مطلب پیشنهادی:چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟تماشا کنید
چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

متاسفانه کوردن هیچ جزئیات بیشتری درباره سومین اسپین‌اف ماینکرفت ارائه نکرده، زیرا او در ادامه توضیح می‌دهد که «هنوز نمی‌دانم چیست اما می‌دانم که در حال حاضر یک اسپین‌آف دیگر Minecraft در دست توسعه است». اینکه آیا در رویداد Minecraft Live این پروژه اعلام خواهد شد یا خیر، مشخص نیست اما Corden اشاره می‌کند که اعلام این خبر برای بازی ممکن است کمی زود باشد.

Minecraft

Minecraft Dungeons اولین اسپین‌آف این فرنچایز بود که سال ۲۰۲۰ منتشر شد. دومین عنوان اسپین‌آف، Minecraft Legends، اوایل سال جاری در رویداد ایکس باکس و بتسدا معرفی شد و قرار است سال ۲۰۲۳ منتشر شود. با این وجود، بعید به نظر می‌رسد که Mojang در همان سال اسپین‌آف دیگری برای بازی منتشر کند.

Minecraft Live قرار است روز شنبه، ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برگزار شود. در رویداد سال گذشته، طرفداران نگاهی به به‌روزرسانی ۱.۱۹ بازی با نام The Wild Update داشتند که در ژوئن سال جاری منتشر شد. طبق سنت این رویدادها، طرفداران امسال احتمال شاهد اولین نگاه به آپدیت ۱.۲۰ بازی خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا