بازی

سریال Sonic Prime یک هفته زودتر روی Roblox پخش خواهد شد

سریال Sonic Prime یک هفته زودتر روی Roblox پخش خواهد شد

انیمیشن جدید Sonic Prime این هفته روی پلتفرم Roblox پخش خواهد شد. در حالی که تاریخ پخش رسمی این سریال جدید اخیرا ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ‍۱۴۰۱) اعلام شده بود، نتفلیکس قصد دارد تا آن را در روز شنبه ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) در بازی آنلاین Sonic Speed Simulator که توسط شرکت متاورس Gamefam توسعه یافته به نمایش بگذارد.

کاربران تا ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) می‌توانند این سریال را از طریق پلتفرم متاورس سونیک تماشا کنند که البته تا آن زمان، پخش سریال روی نتفلیکس آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Hellbound – محصول جدید نتفلیکس، خشن و بی‌رحم استسریالی درمورد باورها و اعتقادات
نقد سریال Hellbound – محصول جدید نتفلیکس، خشن و بی‌رحم است

پلتفرم Sonic Speed Simulator در مارس ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و در هفته اول موفق شد تا ۲۷۵ هزار کاربر همزمان را به خود جذب کند که از این نظر، بزرگ‌ترین راه‌اندازی یک بازی در تاریخ Roblox محسوب می‌شود. همچنین از آن زمان تاکنون به محبوب‌ترین تجربه شناخته شده Roblox تبدیل شده است.

سریال انیمیشن Sonic Prime در سپتامبر گذشته معرفی شد اما اخیرا علاوه بر تاریخ انتشار، تریلر جدیدی از آن منتشر شد که داستان آن را به طرفداران نمایش می‌داد.

سریال سونیک

به گفته «جو کلی» شورانر سریال، سونیک در این سریال از طریق Shatterverse عجیب و مرموز وارد ماجراجویی پرسرعت خود خواهد شد و وظیفه دارد تا جهان را نجات دهد و در طول این ماجراجویی لحظاتی از خودیابی و رستگاری را تجربه کند. Shatterverse ظاهرا نوعی ایده شبیه به مولتی‌ورس است که سونیک در آن با نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌های سری مانند Tails روبه‌رو می‌شود.

در این سریال همچنین صداپیشگان درخشانی مانند دیون مک در نقش سونیک، برایان دراموند در نقش دکتر اگمن، اشلی بال در نقش تیلز، شانون چان کنت (ایمی رز)، آدام نورادا در نقش ناکلز و ایان هنلین در نقش Shadow & Big the Cat حضور دارند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا