بازی

سرورهای eFootball هفته آینده به مدت ۴ روز آفلاین می‌شوند

سرورهای eFootball هفته آینده به مدت ۴ روز آفلاین می‌شوند

کونامی اعلام کرد که بازی eFootball اواخر ماه می، یک دوره تعمیر گسترده چهار روزه را پشت سر خواهد گذاشت تا برای فصل دوم خود آماده شود.

حساب رسمی eFootball در توییتر با انتشار پیامی از بازیکنان در مورد تعطیلی آینده اطلاع داد و از مدت زمان نسبتا زیاد آن عذرخواهی کرد. در طول این زمان، فقط حالت آفلاین بازی آزمایشی آن در دسترس خواهد بود که بازیکنان در آن به تیم‌های محدودی برای انجام مسابقات با هوش مصنوعی دسترسی دارند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

با پایان یافتن این زمان تعمیر چهار روزه، به‌روزرسانی نسخه ۱.۱.۰ بازی آماده و دو هفته بعد از آن فصل دوم بازی منتشر می‌شود.

eFootball

کونامی در بیانیه خود نوشت:

رویدادها و کمپین‌های فصل اول به پایان رسیده‌اند و امروز شروع دوره پیش فصل برای فصل ۲ است. به‌روزرسانی نسخه ۱.۱.۰ بازی شامل بهبود تصمیم‌گیری برد/باخت در مسابقات آنلاین، افزایش ظرفیت سرور و آماده‌سازی برای طراحی‌های آتی مانند اشتراک‌گذاری داده بین کنسول و موبایل خواهد بود.

دوره تعمیر و نگه‌داری سرورها از ۳۰ می تا ۲ ژوئن خواهد بود (۹ تا ۱۲ خرداد). پس از اتمام این زمان، فصل ۲ بازی قرار است در ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) آغاز شود که با رویدادهای مختلفی همراه خواهد بود.

ما از دوره طولانی تعمیر و نگه‌داری عذرخواهی می‌کنیم و از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

اولین نسخه از eFootball در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد و با انتقادات منفی گسترده‌ای مواجه شد. بازی شبیه‌ساز فوتبال که به دلیل گیم‌پلی ضعیف و گرافیک نه‌چندان جالبش مورد توجه قرار گرفته بود، از سوی متاکریتیک به عنوان بدترین بازی سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. با این حال، آپدیت موردانتظار ۱.۰.۰ بازی سرانجام برخی مشکلات آن را برطرف کرد.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا