بازی

سینماهایی که در سفر به دبی حتما باید از آن دیدن کنید

سینماهایی که در سفر به دبی حتما باید از آن دیدن کنید

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما در دبی تفریحات بسیار متنوعی را پیش رو دارید که در این بین بهترین سینماهای دبی که باید امتحان کنید چرا که دنیای جدیدی را پیش روی شما خواهد گذاشت! در واقع سینما در دبی یکی از مکان های جذابی است که می توان برای پر کردن اوقات فراغت در سفر به دبی تجربه اش کنید و اینکه شهر دبی سفر برای علاقمندان به دنیای فیلم و سینما، لیستی از بهترین سینماها را تهیه کرده که دنیایی را به شما نشان می دهد که تا بی شک تا به امروز تجربه اش نکردید. در سفر با تور دبی از فعالیت های سرگرم کننده و هیجان انگیز در بین جاذبه های تفریحی پرطرفدار این شهر می توان به تماشای فیلم و سینما رفتن اشاره نمود. در ضمن دبی مجموعه ای گسترده از سینماهای چند منظوره بسیار عالی با پخش فیلم های انگلیسی زبان را در خود جمع آوری کرده است که از اصلی ترین آنها می توان به گروه های سینماهای نُوُو (Novo Cinemas) یا سینماهای گرند سابق، سینماهای ریل (Reel Cinemas)، سینماهای وُکس (Vox Cinemas) یا ساین استار سابق و… اشاره نمود که در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین سینماهای دبی بپردازیم.

  • سینماهای رُکسی (Roxy Cinemas)

مجموعه سینماهای رکسی دبی، خصوصا شعبه‌ های پلاتینیوم پلاس واقع در ساحل لامر (La Mer) و مرکز خرید سیتی واک (City Walk) با معماری زیبا و برخورداری از امکانات پیشرفته از بهترین سالن ‌های نمایش فیلم در امارات بشمار می روند. دقت به ریزترین جزئیات، رعایت نکات ایمنی، فاصله‌ گذاری اجتماعی، برخورداری از صفحه نمایش ‌های فوق‌العاده بزرگ با کیفیت HD و تجهیزات بسیار لوکس از اصلی ترین ویژگی‌های این سالن‌ ها محسوب می شود.

در سینماهای رکسی دبی، شما تماشاگران میتوانید جدیدترین فیلم‌ های روز دنیا را در فضایی بی نظیر، محیطی آرام و بر روی راحت ‌ترین صندلی‌ها تماشا نمایید. تنها کافیست به این مکان بیایید تا با مبلمان چرمی جادار و گران ‌قیمتی مواجه خواهید شد که برای راحتی حال تماشاگران در سالن ها گذاشته شده است که در صورت تمایل، با فشار دکمه ‌ای می ‌توانید از خدمات VIP این سالن بهره‌مند شده و به پتو، بالش یا بهترین غذاها دسترسی پیدا کنید.

  • سینماهای وکس (Vox Cinemas)

مجموعه سینماهای وکس، بویژه سالن‌ های واقع در سیتی ‌سنتر میردیف (City Centre Mirdif) و مرکز خرید امارات (Mall of The Emirates) با برخورداری از بزرگ ‌ترین صفحه نمایش ‌ها، ارائه خدمات VIP و سیستم صوتی عالی و مناسب از پرطرفدارترین سینماهای دبی شناخته می شود. این سالن‌ ها با ارائه تصویر و صدایی با کیفیت و همه ‌جانبه تجربه‌ای خاطره انگیز و لوکس را برای تماشاگران می سازد. با وجود این تشابه ها، هر یک از شعبه‌ های این سینما تفاوت های چشمگیری با هم دارند. مثلا سینما وکس میردیف دارای سالن نمایش ویژه کودکان، محیطی رنگارنگ و امکاناتی عالی است و وجود چنین فضایی به ایجاد اوقاتی لذت‌بخش برای کودکان کمک می ‌کند.

از سوی دیگر، سالن نمایش وکس واقع در مرکز خرید امارات را می ‌توان به‌ عنوان بهترین سینمای سه بعدی دبی معرفی کنیم! چرا که این مکان با برخورداری از معماری چشمنواز و مدرنش با مساحت تقریبی 9000 متر مربع، بهترین و بزرگ ‌ترین مجموعه سینمایی خاورمیانه به شمار می رود. جالب است بدانید، سینماهای وکس به ‌اندازه‌ای درباره نوع و کیفیت غذا و تنقلات سرو شده در سالن‌های خود جدی هستند که در این 2 شعبه خود با یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان به نام ” گری رودز | Gary Rhodes ” همکاری می ‌کنند.

  • سینماهای گرند دبی (Grand Cinemas)

مجموعه سالن ‌های نمایش گرند درست در مرکز خرید مرکاتو (Mercato Mall) قرار گرفته اند و از جذاب ترین مراکز گردشگری و پرطرفدارترین سینماهای دبی نام برده می شوند. خلوت بودن نسبی این مکان از اصلی ترین مزایایی است که گذراندن اوقاتی لذت بخش توام با آرامش را برای مسافران امکان ‌پذیر می‌ کند. با مراجعه به مجموعه سینماهای گرند علاوه بر دسترسی به یکی از مدرن ‌ترین مراکز خرید این شهر و طیف گسترده ‌ای از منحصر به فردترین رستوران‌ ها و کافی ‌شاپ ‌ها می‌توانید جدیدترین محصولات سینمایی دنیا را نیز در مجهزترین سالن ‌ها نظاره گر باشید. در آخر پیشنهاد آژانس نامی گشت این است که در اسرع وقت برای اخذ ویزای دبی اقدام نمایید و سپس برای مشاهده قیمت تور دبی به سایت نامی گشت مراجعه نمایید تا متنوع ترین تورهای این مقصد را مشاهده نمایید.

  • سینما نوو (Novo Cinema)

سینماهای نوو واقع در مرکز خرید فستیوال سیتی دبی (Dubai Festival City Mall) و مرکز خرید الغریر (AI Ghurair) از بهترین سالن‌ های نمایش این مجموعه محسوب می شود. این سینماها با برخورداری از محیطی آرامش بخش، موقعیت مکانی عالی، دسترسی به مراکز خرید مجهز و همچنین وجود صندلی ‌های بسیار راحت و صفحه نمایش بسیار بزرگ و با کیفیت یکی از مناسب ‌ترین سینماها برای تماشای فیلم در دبی می باشد. از دیگر مزایای این سالن‌ها می ‌توان به بوفه بسیار عالی و امکان دسترسی به تنقلات و خوراکی‌های خوشمزه‌ اشاره کرد.

  • سینماسیتی (Cinemacity)

براساس تجربیات و نظرات مسافران تور دبی مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان، سینماسیتی بهترین سالن نمایش فیلم در دبی است که خدمات VIP با بالاترین استانداردهای جهانی را به علاقه ‌مندان فیلم و سینما ارائه می کند. این مکان با برخورداری از مبلمان بسیار راحت، امکانات فوق مدرن، بوفه بزرگ، صفحه نمایش بسیار عریض و پیشرفته، سیستم صوتی بسیار مجهز و کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد تماشای فیلم را به تجربه‌ای تکرار نشدنی و لذت ‌بخش تبدیل می‌ کند.

  • سینماهای ریل (Reel Cinemas)

مجموعه سالن ‌های نمایش ریل به‌ ویژه شعبه واقع در مرکز خرید مارینا (Marina Mall) از لوکس‌ ترین و پرطرفدارترین سینماهای دبی می باشد. کارکنان آموزش ‌دیده و مجرب، صندلی ‌های بسیار راحت، بوفه مجهز، سیستم صوتی عالی و ارائه تصویری بسیار با کیفیت از مهم‌ترین مزایایی هستند که تماشای فیلم در این مجموعه را به تجربه ای عالی تبدیل میکند. سالن ‌های این مجموعه زیاد بزرگ نیستند؛ همین موضوع از اصلی ترین عواملی است که فیلم دیدن در فضایی آرام و دستیابی به خدماتی استثنایی را آسان‌ تر می ‌کند. سینماهای ریل در همکاری با هتل ‌های زنجیره ‌ای Rove تلاش کرده ‌اند، تماشای فیلم در سالن سینما را به تجربه ‌ای لوکس تبدیل کنند. طراحی مبلمان سالن‌ها و همچنین، غذاهای موجود در بوفه به ‌گونه‌ای انتخاب شده ‌اند که احساس راحت و خوبی را به مخاطبان خود منتقل کنند.

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای دبی برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس دبی در تمام ایام سال هستند، می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت تورهای خارجی علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا