بازی

شایعه: اخبار جدیدی از Metroid Prime در نینتندو دایرکت خواهیم شنید

شایعه: اخبار جدیدی از Metroid Prime در نینتندو دایرکت خواهیم شنید

طبق گزارش‌ها، نینتندو دایرکت مورد انتظار در ماه سپتامبر همان‌طور که دو روز پیش گزارش شد، در هفته جاری برگزار می‌شود و اعلامیه‌هایی از دو سری Zelda و Metroid Prime در بر خواهد داشت.

جف گراب، خبرنگار Giant Bomb قبلاً گزارش داده بود برنامه نینتندو دایرکت در هفته ۱۲ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می‌شود، اما پس از مرگ ملکه الیزابت دوم ادعا کرد که ممکن است برنامه‌های نینتندو تغییر پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟

با این حال، گراب روز گذشته در طول یک برنامه لایو استریم گفت علیرغم اینکه نینتندو به شرکای توسعه خود اطلاع داده ممکن است در زمان‌بندی تاخیر وجود داشته باشد، اکنون به نظر می‌رسد که اینطور نخواهد بود.

گراب حدس می‌زند از آنجایی که توسعه‌دهندگان ثالث احتمالاً به دنبال انتشار اعلامیه‌های خود قبل از شروع توکیو گیم شو ۲۰۲۲ در روز پنجشنبه هستند، این امکان وجود دارد که Direct زودتر از حد معمول در هفته جاری برگزار شود.

در حال حاضر، از صحبت کردن در مورد آن بیزار شدم، مطمئن هستم که همه از شنیدن [شایعات] آن خسته شده‌اند، فقط می‌خواهیم که [رسما] اعلام کنند. چه زمانی این کار را خواهند کرد؟ به نظر می‌رسد اوایل همین هفته (دوشنبه) اعلام کنند و سپس خود برنامه Direct ممکن است زودتر از حالت عادی در همین هفته برگزار شود.

معمولاً پنج‌شنبه‌ها دایرکت‌ها را برگزار می‌کنند، اما [این هفته] پنج‌شنبه در اختیار توکیو گیم شو است، بنابراین باید زودتر این کار را انجام دهند. ممکن است روز سه‌شنبه اتفاق بیفتد که عجیب است.

نینتندو

جف گراب در ادامه گفت:

البته دایرکت به طور رسمی اعلام نشده، اما آن‌ها با شرکای خود در مورد آنچه در یکی دو روز گذشته رخ داده، صحبت کردند.

این بحث در نینتندو آمریکا اتفاق افتاد و سپس با تمام افراد تصمیم‌گیرنده (بیشتر در ژاپن) گفتگو کردند و به نظر نمی‌رسد که برنامه تغییر کرده باشد زیرا با ناشران همکار، توسعه‌دهندگان مستقل و موارد مشابه تماس گرفتند.

بر اساس این اطلاعات، تقریبا مطمئن هستم که در طول همین هفته برگزار خواهد شد.

گراب به تاخیر از پیش اعلام شده‌ی نینتندو دایرکت در سال ۲۰۱۸ به دلیل یک زلزله بزرگ در ژاپن اشاره کرد که بعداً دوباره برنامه‌ریزی شد و گفت که این شرکت احتمالاً می‌خواهد از وضعیت مشابه جلوگیری کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

نینتندو

مایک مینوتی، سردبیر GamesBeat و گراب قبلا ادعا کرده بودند که پورت‌های زلدا و متروید بخشی از برنامه جدید خواهند بود.

شنیده‌ایم که از بازی‌های زلدا خواهند گفت. نام بازی بعدی زلدا و پورت‌های HD بازی‌های قدیمی Wii U. امیدوارم که اینطور باشد.

همچنین، ریمسترهای Metroid Prime HD در تعطیلات [کریسمس] امسال منتشر می‌شوند، بنابراین باید اخبار آن را نیز بشنویم و سپس مواردی مانند Fire Emblem وجود دارند که شایعه شدند و به نظر بسیار منطقی می‌آیند، اما من نمی‌توانم تایید کنم. موارد دیگری مانند اعلام It Takes Two از سوی EA نیز وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، ریمسترهای Metroid Prime سال‌ها در دست ساخت قرار داشتند و آماده انتشار هستند. به طوری که یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده در آبان ماه سال گذشته ادعا کرد بازسازی Prime 1 تکمیل شده و آماده انتشار است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا