بازی

سیاست قیمت گذاری اپل برای آیفون ۱۴ چگونه بود؟

سیاست قیمت گذاری اپل برای آیفون ۱۴ چگونه بود؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا قبل از معرفی سری آیفون ۱۴ این شایعات وجود داشت که گوشی‌های اپل سال ۲۰۲۲ گران‌‌تر خواهند شد. این روایت ماه‌ها مطرح بود، تا اینکه کارشناسان نگاه دیگری به موضوع داشته و تصویر خود را در مورد قیمت گوشی‌های آیفون عوض کردند. یک گزارش جدید از تحلیل‌گر با نفوذ بازار نشان می‌دهد که خریداران آیفون ۱۴ نه‌تنها شاهد افزایش قیمت در این سری نخواهند بود، بلکه می‌توانند فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری هم به نسبت پولی که می‌پردازند، دریافت کنند. با نگاهی به قیمت، سایتی که گزارش را تهیه کرده است، می‌گوید که حاشیه قیمت تمام مدل‌های آیفون ۱۴ را در حد ۵۰ دلار کاهش داده است.

برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو هم این به معنای افزایش قیمت بالقوه کمتر از ۵۰ دلار است که در مقایسه با پیش بینی تحلیل گران قبلی قرار می‌گیرد. خبر بزرگ ماجرا هم این است که چگونه این موضوع می‌تواند مدل‌های استاندارد را تحت تاثیر قرار دهد. قیمت آیفون ۱۴ اکنون از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود که ۵۰ دلار کمتر از آیفون ۱۳ است و آیفون ۱۴ پلاس هم از ۸۴۹ دلار شروع قیمت خواهد داشت. این یک تغیر چشمگیر نسبت به گزارش‌های قبلی است که در آن قیمت هر مدل آیفون ۱۴ ۱۰۰ دلار افزایش را نشان می‌داد. این روند بهتر هم خواهد شد. علاوه بر قیمت‌های پایین‌تر، سایت مربوطه انتظار دارد که فضای ذخیره سازی سطح پایه برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو هم دو برابر شده و به ۲۵۶ گیگابایت برسد.

تغییراتی در سری آیفون ۱۴

این‌ها احتمالاتی بود که تا پیش از معرفی گوشی‌های اپل هم به گوش می‌رسید. به گفته سایت تحلیل‌گر، ترکیبی که قیمت گذاری اپل نشان می‌دهد، کمتر از حد انتظار و حافظه ذخیره سازی بالاتر از حد انتظار هم یک قمار محسوب می‌شود. مارک گورمن از بلومبرگ جزئیات بیشتری از آیفون ۱۴ را فاش کرده است. گورمن ضمن تایید افشای طراحی و دوربین‌های نام آشنا، اظهار دارد که اپل ممکن است اسلات سیم کارت فیزیکی آیفون‌ها را به طور کلی حذف کند. این اتفاق احتمالا از امسال یا سال آینده برای برخی از مدل‌ها رخ خواهد داد. افشای اطلاعات در دسامبر گذشته هم ادعا می‌کردند که اپل با آیفون ۱۴ تنها روی eSIM حساب باز خواهد کرد.

این شایعه متعاقبا تا زمان انتشار خبرنامه مارک گورمن خاموش باقی مانده بود. با این حال، هنوز هم به این نکته اشاره می‌شد که برخی از مدل‌ها بدون اسلات فیزیکی روانه بازار خواهند شد و این موضوع هم منطقی است. چرا که اپل به این واسطه می‌تواند این تغییر را در مقیاس کوچک‌تر تست کند. اینکه آیا این موضوع برای مدل‌های پرو یا غیر پرو است، باید تا زمان بررسی دقیق مدل‌ها صبر کنیم. جالب اینجاست که گورمن ادعا می‌کرد که مدل‌اهی آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو دارای باتری‌های بزرگ‌تری خواهند بود. اگرچه، او توضیح دیگری در این مورد نداده بود.

این موضوع در تضاد با لیک شدن اطلاعات ظرفیت باتری قبلی هستند. در این لیک‌ها گفته می‌شد که ظرفیت باتری در همه مدل‌ها به جز آیفون ۱۴ پرو مکس اندکی کاهش پیدا خواهد کرد. وال استریت ژورنال هم جزئیات جالبی را در مورد آیفون ۱۴ تا پیش از عرضه منتشر کرده بود. این سایت گزارش داده است که با افزایش نگرانی‌ها مبنی بر اینکه مدل استاندارد کمی بیشتر از یک آیفون ۱۳ تغییراتی را در نام‌گذاری تراشه خود خواهد داشت، در نهایت دیدیم که ماجرا حقیقت دارد و اپل صرفا از یک نسخه پیشرفته A15 در گوشی‌های استاندارد آیفون ۱۴ استفاده می‌کند.

خرید گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که اقدام به ارائه تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ به‌صورت اقساطی می‌کند. همه مدل‌ها از طیف‌های رنگی متنوع گرفته تا حافظه‌های ذخیره سازی را می‌توانید با قیمت مناسب و به‌صورت اقساطی از بازرگانی سیب دریافت کنید. تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ گوشی‌ها را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شیوه خرید این امکان را به شما خواهد داد که برنامه ریزی مالی بهتری به همراه داشته باشید. دیگر نیازی نیست که استرس پرداخت هزینه بالای گوشی‌های آیفون را داشته باشید، چرا که به سادگی و با پرداخت مبلغ ابتدایی پایینی می‌توانید آن را دریافت کنید.

سایر محصولات اپل که در رویداد اخیر پاییزی اپل معرفی شده بودند هم در این این فروشگاه ارائه می‌شوند. اپل واچ سری ۸ در کنار اپل واچ اولترا از جمله بهترین محصولات جدیدی هستند که می‌توانید در طیف رنگی و مدل‌های مختلف به سراغ‌شان بروید. مک بوک و آیپد هم از محصولات پر طرفدار در بازار هستند که این بار با خرید اقساطی ساده‌تر به سراغ‌شان خواهید رفت. آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند ترکیبی مناسب برای اپل واچ سری ۸ باشد و این ترکیب جالب برا چند سال هم می‌تواند قابل استفاده باشد. این ترکیب را می‌توانید با خرید اقساطی از بازرگانی سیب داشته باشید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا