بازی

فیلم‌های جدیدی بر اساس دنیای Lord of the Rings ساخته می‌شود

فیلم‌های جدیدی بر اساس دنیای Lord of the Rings ساخته می‌شود

بهترین خبر برای طرفداران فرانچایز ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) این است که قرار است داستا‌ن‌های بیشتری را از سرزمین میانه ببینند. این خبر را دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری در جریان کنفرانس مالی جدید این کمپانی مطرح کرده و به این ترتیب وارنر دیسکاوری و نیو لاین سینما با شرکت Embracer Group قرارداد چندساله‌ای منعقد کرده‌اند تا فیلم‌های جدیدی را از این فرانچایز محبوب بسازند. البته با توجه به این که زاسلاو از زمان روی کار آمدن به احیای فرانچایزهای قدیمی و پرطرفدار اصرار داشته، این خبر آنقدرها هم تعجب‌آور نیست.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

سه‌گانه اصلی ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیترجکسون موفق شد ۱۷ جایزه اسکار از جمله ‍‍‍۱۱ جایزه در سال ۲۰۰۴ برای آخرین عنوان The Return of the King بدست آورد که برای یک فیلم رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود. استودیو یک بار دیگر با جکسون برای سه‌گانه فیلم هابیت همکاری کرد. فرانچایز ارباب حلقه‌ها طرفداران را به دنیای عرفانی جی آر آر تالکین می‌برد. این فرانچایز به تنهایی لایه‌های فراوان و عمیقی دارد که پتانسیل روایت داستان با انبوهی از شخصیت‌های جالب و اسطوره‌ شناسی است که بینندگان را به حیرت می‌آورد. لی گینچارد، یکی از مدیران Embracer Group در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پس از خرید اخیر شرکت‌های Middle-earth ما هیجان‌زده هستیم که این سفر مشترک جدید را با New Line Cinema و Warner Bros. Pictures آغاز کنیم و دنیای بی‌نظیر تالکین را به گونه‌ای هیجان‌انگیز به پرده نقره‌ای بازگردانیم.

فیلم ارباب حلقه‌ها

سایر مدیران شرکت‌های مذکور در این باره گفتند این فرصتی برای دعوت طرفداران به کاوشی عمیق به دنیای Middle-earth که بسیار افتخارآمیز است و از این همکاری بسیاری هیجان‌زده هستیم. یک فیلم از One Lord of the Rings از برادران وارنر و نیو لاین در حال تولید است. The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim یک فیلم انیمیشنی در مورد یکی از پادشاهان افسانه‌ای روهان است که در ۱۸۳ سال قبل از وقایع فیلم اصلی اتفاق می افتد.

هنوز مشخص نیست که این فیلم‌های جدید قرار است چه داستان و موضوعی را دنبال کنند و اینکه آیا شاهد بازگشت دست اندرکاران خلاق قبلی و بازیگران نام‌آشنا خواهیم بود یا خیر. زمانی که Embracer حقوق فیلم را بدست آورد، فیلم‌هایی درباره شخصیت‌های گاندالف، آراگورن، گالادریل و ایوین را به عنوان پروژه های بالقوه و آینده عرضه کرد. برجسته‌ترین پروژه ارباب حلقه‌ها در سال‌های اخیر، سریال The Rings of Power آمازون پرایم است که اولین فصل آن در سال ۲۰۲۲ پخش شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا