بازی

بازی جدیدی از سری Transformers در راه است

بازی جدیدی از سری Transformers در راه است

اگر از سریال تلویزیونی Transformers: EarthSpark لذت بردید، خبر خوبی برای شما داریم: استودیو Outright Games به تازگی تایید کرده که بازی جدیدی از سری Transformers ساخته خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دست نیست، اما Outright Games اعلام کرده این بازی بدون عنوان از سریال تلویزیونی جدید Transformers: EarthSpark الهام گرفته شده و در سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

باید گفت تمام ربات‌های معروف سری که می‌شناسیم و دوستشان داریم و همچنین شخصیت‌های جدیدی که قبلاً هرگز ندیده بودیم، در این سریال وجود داشتند. پس باید منتظر بازی جالبی در سال آینده باشیم.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

خبر دیگری که از تبدیل‌شوندگان توسط Hasbro Pulse منتشر شده، شامل تایید کراس‌اوور این سری با بازی کارتی Magic: The Gathering است. ۱۵ کارت دو طرفه عرضه می‌شود که قابلیت تغییرشکل از ربات به خودرو را دارند.

آن‌ها با سبک هنری کمیک بوک Shattered Glass و همچنین سبک اوریجینال دهه ۱۹۸۰ میلادی طراحی شده‌اند. برای شخصیت‌هایی که در آن زمان وجود نداشتند نیز نسخه‌های جالب دهه هشتادی طراحی شده است.

کارت‌های کراس‌اوور Transformers x Magic: Gathering در ست‌های بوستر The Brothers’ War، بوسترهای کلکسیونر و ست‌های باندل باکس توزیع می‌شوند و شامل آپتیموس پرایم، استاراسکریم، گلدباگ و دیگران می‌شود. اگرچه شما فقط می‌توانید با آن‌ها در فرمت‌های Commander، Legacy و Vintage بازی کنید.

Transformers

در اردیبهشت ماه، IDW Publishing یک سری کمیک بوک محدود پنج شماره‌ای جدید به نام Transformers: Shattered Glass 2 را معرفی کرد که در مرداد ماه عرضه شد.

داستان این مجموعه بلافاصله پس از نسخه قبلی خود در سال ۲۰۲۱ دنبال می‌شود و در دنیایی تاریک می‌گذرد که در آن Autobots و Decepticons نقش‌های خود را عوض کرده‌اند: آپتیموس پرایم یک دیکتاتور است، نه یک قهرمان و مگاترون فقط دنبال برقراری صلح است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا