رمز ارز

سیاست‌های متناقض بریتانیا صدای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را درآورد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس منابع متعددی که بلومبرگ با آنها مصاحبه کرده است، شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در دسترسی به خدمات بانکی در بریتانیا با مشکلاتی مواجه هستند. تعداد اندک بانک‌هایی که هنوز به شرکت‌های فعال در این حوزه خدمات ارائه می‌دهند، درخواست اسناد و اطلاعات بیشتری درباره نحوه نظارت بر تراکنش‌های مشتریان این شرکت‌ها را دارند.
این شرکت‌ها برای استفاده از خدمات بانکی مورد نیاز با مشکلاتی همچون رد شدن درخواست‌ها، مسدود شدن حساب‌ها و کاغذبازی بسیار زیاد روبه‌رو هستند. شرکت‌های رمزارزی در چند هفته گذشته حتی شکایات خود را به گوش دولت رسانده‌اند؛ زیرا وضعیت برای آنها بدتر شده است. محدودیت‌های اعمال‌شده برای شرکت‌های رمزارزی برخلاف برنامه‌های سوناک، نخست وزیر بریتانیا، برای تبدیل شدن انگلیس به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال است.
به گزارش رمز ارز نیوز، تام داف گوردون، معاون سیاست بین‌الملل در صرافی Coinbase  به بلومبرگ گفت:

واکنش بانکی بریتانیا نسبت به اتحادیه اروپا بیشتر و شدیدتر بوده است

به گفته‌ داف-گوردون، تلاش‌های اتحادیه اروپا برای ایجاد چارچوبی برای دارایی‌های دیجیتال، باعث شده بانک‌ها در کشورهای دیگر شرایط بهتری برای ارئه خدمات به شرکت‌های رمزارزی داشته باشند.
بر اساس گزارش PitchBook در سال 2023، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های رمزارزی بریتانیا با کاهش 94 درصدی به 55 میلیون دلار رسیده است، در حالی که این مقدار در سایر کشورهای اروپایی 31 درصد افزایش داشته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا