بازی

سونی هیچ نقشی در انتشار Death Stranding روی گیم پس ندارد

سونی هیچ نقشی در انتشار Death Stranding روی گیم پس ندارد

پلی استیشن اخیرا تایید کرده هیچ نقشی در انتشار بازی Death Stranding روی نسخه پی‌سی گیم پس ندارد. پس از آنکه کوجیما در سال ۲۰۱۵ از کونامی جدا شد، در عرض چند ماه موفق شد یک قرارداد همکاری بزرگ با سونی امضا کند. او همچنان یک توسعه‌دهنده مستقل بود و سونی تنها نقش یک ناشر و شریک تجاری را بازی می‌کرد.

کوجیما پس از تلاش فراوان موفق شد یکی از عجیب‌ترین بازی‌های ممکن را روانه بازار کند که اتفاقا مورد استقبال منتقدان و خیلی از طرفداران قرار گرفت و فروش خوبی را نیز تجربه نمود. دث استرندینگ در سال ۲۰۱۹ از حالت انحصاری خارج شد تا کاربران پی‌سی هم فرصت تجربه آن را به‌دست آورند. البته که انتشار بازی روی پی‌سی این‌بار بر عهده 505Games بود و اکنون عرضه آن روی گیم پس هیچ ارتباطی به پلی استیشن ندارد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

یکی از سخنگویان سونی طی ارتباطی که با سایت Push Square برقرار کرده، توضیح داد:

مسائل مرتبط با انتشار Death Stranding‌ روی پی‌سی توسط کوجیما پروداکشنز و ۵۰۵ گیمز مدیریت می‌شود. سونی هیچ دخالتی در این مسئله نداشته است.

کوجیما Death Stranding

مشخصا قراردادی که کوجیما از ابتدا با سونی امضا کرده این آزادی عمل را به او و شرکتش داده تا بتواند پس از مدت مشخصی بحث انتشار و مدیریت بازی را به‌دست بگیرد. در هر حال او روابط خوبی با پلی استیشن – به عنوان یک شریک هم‌وطن – دارد و از چندین ماه پیش اخبار متعددی در رابطه با آغاز ساخت Death Stranding 2 به گوشمان رسیده است.

خالق سری متال گیر اوایل تابستان هم اعلام کرد در ساخت یک بازی با محوریت فضای ابری با ایکس باکس همکاری می‌کند. از سوی دیگر اواسط خرداد ماه تام هندرسون اطلاعاتی از بازی Overdose منتشر نمود و گفت این عنوان ترسناک توسط کوجیما ساخته می‌شود و مارگارت کوالی در آن حضور خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


تماشا کنید: داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا