رمز ارز

تحلیلگر معروف: شیبا در نقطه سرنوشت‌سازی قرار دارد!

زمان مطالعه: دقیقه

معامله‌گر افسانه‌ای، پیتر برانت (Peter Brandt)، اخیرا نموداری از شیبا اینو را منتشر کرده که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال، یک الگوی سر و شانه معکوس صعودی را تشکیل داده است. این الگو به طور کلی، نشانگر تغییر روند ارز دیجیتال در آینده است.
اخیرا شیبا اینو با یک رالی قابل‌توجه به رتبه دوازدهم در سایت CoinMarketCap صعود کرد. هرچند این روند صعودی دوامی نداشت و شیبا اینو تمام دستاوردهای چشمگیر خود را در کمتر از یک هفته از دست داد و ارزش آن به همراه باقی ارزهای دیجیتال، از جمله اتریوم و بیت کوین سقوط کرد.
با این حال، برانت معتقد است که اگر این میم کوین بتواند بالاتر از خط حمایت باقی بماند، می‌تواند شتاب صعودی خود را باز پس گیرد و الگویی که اخیرا در نمودار شکل گرفته، ممکن است نشان‌دهنده یک فرصت خرید باشد.
در حال حاضر، به نظر می‌رسد گاوها بر بازار غلبه دارند. قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲٫۵ درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار این مطلب با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۳۳۷ دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود. با این همه، این ارز بیش از ۲۸ درصد از یکشنبه گذشته، کاهش داشته است.
بازی کارتی جدید شیبا اینو که از موفقیت اولیه قابل‌توجهی در ویتنام برخوردار شده است، دلیل اصلی صعود قیمت این ارز شمرده می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا