بازی

سری بازی Call of Duty برای کنسول‌های نینتندو نیز منتشر خواهد شد

سری بازی Call of Duty برای کنسول‌های نینتندو نیز منتشر خواهد شد

مایکروسافت نه تنها قصد ندارد سری کال آو دیوتی (Call of Duty) را به پلتفرم پلی استیشن بیاورد، بلکه به مدت ۱۰ ساله‌ تعهد می‌دهد که این بازی ها را برای کنسول‌های نینتندو نیز منتشر کند.

فیل اسپنسر با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که پس از نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد، سری بازی Call of Duty را به استیم و کنسول‌های نینتندو می‌آورد. نزدیک به یک دهه است که نسخه جدید از کال آو دیوتی برای کنسول‌های نینتندو منتشر نشده و آخرین بار بازی Call of Duty: Ghosts در سال ۲۰۱۳ برای Wii U عرضه گردید.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

نینتندو با وجود اینکه چند تا از پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ را دارد، اما نتوانسته توجه اکتیویژن را جلب کند. فیل اسپنسر چند ماه پیش نیز به عرضه کال آو دیوتی برای سوییچ اشاره کرده بود و به نظر می‌رسد که برنامه‌های مایکروسافت برای این مجموعه شبیه Minecraft باشد.

بازی Call of Duty

همچنین دو هفته پیش مایکروسافت به سونی قراردادی پیشنهاد داده است که بر اساس آن فرانچایز Call of Duty برای یک دهه در پلی‌ استیشن باقی خواهد ماند. در حال حاضر سرنوشت قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد به‌خاطر قوانین کشورهای مختلف و همچنین تحقیق قانون‌گذاران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چند روز پیش دومین اتحادیه کارمندان اکتیویژن در شهر آلبانی در ایالت نیویورک تشکیل شد. از این رو جدا از تحقیقات نهادهای نظارتی و رگولاتوری روی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، این شرکت درگیر مبارزه برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه‌های بیشتری توسط کارکنان خود نیز هست.

مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا