بازی

تصویر جدیدی از بازی چند نفره The Last of Us منتشر شد

تصویر جدیدی از بازی چند نفره The Last of Us منتشر شد

ناتی داگ به تازگی دومین کانسپت آرت از بازی چند نفره مستقل The Last of Us را منتشر کرده است که در ادامه سال ۲۰۲۳ به طور کامل معرفی خواهد کرد.

استودیو اولین تصویر مفهومی این پروژه را در خرداد ماه امسال به اشتراک گذاشت، زمانی که اعلام کرد این عنوان داستان مخصوص به خود و سری کاملاً جدیدی از شخصیت‌ها را به نمایش خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

نیل دراکمن، رئیس استودیو، امروز در یک پست وبلاگی گفت که اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در طول سال میلادی ۲۰۲۳ فاش خواهد شد. او نوشت:

ما منتظر دهمین سالگرد The Last of Us در ماه ژوئن هستیم، و بسیار هیجان‌زده‌ایم که اطلاعات بیشتری در مورد آینده این فرنچایز با شما به اشتراک بگذاریم. در این مسیر سورپرایزهای سرگرم‌کننده‌ای برای شما خواهیم داشت، اما در طول سال میلادی، جزئیاتی از بازی چندنفره جاه‌طلبانه را به شما ارائه خواهیم کرد.

The Last of Us

دراکمن در ادامه گفت که این پروژه با رهبری وینیت آگاروال، جو پتیناتی و آنتونی نیومن شکل گرفته تا تجربه‌ای تازه و بدیع از ناتی داگ باشد، تجربه‌ای که ریشه در اشتیاق استودیو برای ارائه داستان‌ها، شخصیت‌ها و گیم‌پلی باورنکردنی دارد.

دراکمن در بخش دیگری از پست وبلاگ فاش کرد که فرنچایز The Last of Us تا دسامبر ۲۰۲۲ بیش از ۳۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. قسمت اول سری در ژوئن ۲۰۱۳ در انتهای نسل PS3 منتشر شد، در حالی که قسمت دوم هفت سال بعد برای PS4 عرضه شد.

در یک مصاحبه جداگانه که در روز چهارشنبه منتشر شد، دراکمن ظاهراً به برنامه‌هایی برای قسمت سوم در سری Last of Us اشاره داشته است.

قسمت اول اقتباس تلویزیونی نیز در تاریخ ۲۵ دی پخش خواهد شد و ناگفته نماند که نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 نیز ۱۲ اسفند ماه عرضه می‌شود. دراکمن در انتها گفت:

۱۰ سال باورنکردنی را سپری کردیم و اینکه بدانیم سفر شخصیت‌های ما برای بسیاری از شما خاطره‌انگیز بوده، باعث قوت قلب اعضاء تیم است. از حمایت و قدردانی شما برای زحمت تیم‌های ساخت سپاسگزاریم. امیدواریم همچنان ما را در ادامه این راه دنبال کنید، فقط فراموش نکنید یک آجر یا بطری با خود به همراه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا