بازی

بازیگر آریا استارک ابتدا قرار بود در اقتباس The Last of Us نقش الی را ایفا کند

بازیگر آریا استارک ابتدا قرار بود در اقتباس The Last of Us نقش الی را ایفا کند

بلا رمزی، بازیگری که بیشتر با نقش «لیانا مورمونت» در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، قرار است در سریال The Last of Us از HBO نقش الی را ایفا کند. همراه او در این سریال «پدرو پاسکال» دیگر بازیگر سریال بازی تاج و تخت است که نقش جوئل را ایفا خواهد کرد.

با این حال، اکنون اعلام شده قبل از اینکه رمزی نقش الی را قبول کند، «میسی ویلیامز» بازیگر نقش آریا استارک در بازی تاج و تخت، قرار بوده در اقتباس سینمایی کنسل شده The Last of Us نقش الی را ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی داگ در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت که تیم آنها باید اطمینان حاصل کند که هرکسی که در هر اقتباسی قرار است نقش الی را بازی کند، بتواند «سرسخت و آسیب‌پذیر ظاهر شود و همچنین پتانسیل خشونت را داشته باشد».

دراکمن گفت به محض اینکه ایده یک اقتباس سینمایی برای اولین بار مطرح شد، ده‌ها بازیگر در حال مذاکره برای نقش الی بودند، از جمله ویلیامز و «کیتلین دیور» که اخیرا در فیلم Booksmart حضور داشته است. با این حال، مشخص شده که بازیگرانی مانند ویلیامز و دیور برای ایفای نقش الی خیلی بزرگ هستند و روند انتخاب بازیگر مجدد شروع شده است.

آریا استارک

در این زمان رمزی وارد صحنه شد و در کمتر از یک ماه پس از انجام تست بازیگری برای نقش الی پذیرفته شد. دراکمن در مورد امتحان و آزمون رمزی گفت:

بلا خیلی واقعی بود. مثل این بود که شاهد الی در یک لایو اکشن هستیم و به هیچ وجه حس تماشای یک بازیگر را نداشت.

سریال The Last of ‌Us در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد. چندی پیش دومین تریلر سریال نیز منتشر شده که می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال House of the Dragon ‌| قسمت چهارمتمرکز بر چهار هسته اصلی داستان
نقد سریال House of the Dragon ‌| قسمت چهارم


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا