بازی

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 به طور ناگهانی دوباره آنلاین شدند

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 به طور ناگهانی دوباره آنلاین شدند

سرورهای پی‌سی Dark Souls 3 به طور ناگهانی دوباره آنلاین شدند، اگرچه هیچ خبر رسمی در مورد رفع این مشکل از سوی استودیو فرام سافتور (FromSoftware) یا ناشر بندای نامکو (Bandai Namco) منتشر نشده است.

سه روز پیش، پس از گزارش‌های گسترده جامعه بازیکنان که قادر به دسترسی به عملکردهای آنلاین بازی نبودند، اکانت رسمی دارک سولز در توییتر اشاره کرد که یک «مشکل مسلم» در سرورهای بازی در رایانه‌های شخصی وجود دارد.

در حال حاضر، یک مشکل مسلم در بخش آنلاین بازی Dark Souls III از طریق پلتفرم استیم وجود دارد. در حال بررسی منشاء مشکل هستیم و به محض اینکه جزئیات بیشتری در دسترس قرار گرفت، شما را مطلع خواهیم ساخت. ممنون که صبر پیشه می‌کنید.

مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟

هیچ بیانیه رسمی جدیدی در این زمینه منتشر نشده، اما جامعه بازیکنان گزارش کردند که سرورهای پی‌سی در واقع از روز ۲۲ سپتامبر، تنها یک روز پس از توییت سازندگان، دوباره آنلاین شده‌اند. سایت PCGamesN نیز گزارش کرده که موفق شدند به بازی لاگین کنند.

بخش آنلاین Dark Souls در سال ۲۰۲۲ مسیر طولانی و عجیبی را پشت سر گذاشته است. سرورهای پی‌سی کل سه‌گانه در ژانویه در واکنش به یک مشکل امنیتی آفلاین شدند و فقط Dark Souls 3 در ماه آگوست سرورهای خود را دوباره فعال کرد. دو بازی دیگر همچنان آفلاین هستند، اگرچه FromSoftware نشان داده که قصد دارند آن‌ها را دوباره آنلاین کند.

در انتظار هر نوع اعلامیه رسمی، سخت است که بگوییم سرورهای Dark Souls 3 تا چه زمانی آنلاین می‌مانند. البته از طرف دیگر، بیانیه رسمی مبنی بر اینکه آن‌ها دوباره بازیابی شده‌اند، لزوما به این معنی نیست که سرورها برای همیشه فعال خواهند ماند. در حال حاضر، تنها می‌توانید در استیم وارد بازی DS3 شوید و از بخش PvP تا زمانی که آنلاین است، لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا